Het begint al weer goed: 4,44MB. en terwijl ik dit tiep zie ik dat 44% voltooid is.
het wachten is nu tot ie binnen is, ik ga hem in 1 ruk proberen te reviewen...
Jah! Binnen, play ennnn...
[Jack van gelder Modus]
Het begint rustig, samenspel tussen de breaks en de clap. Af en toe een spaarzaam passje naar wat fills.
Maar het begin is er... na 20 seconden overspelen komt er meer actie ni het spel. Het publiek komt ook wat los. Met de hoge geluiden bouwt de spanning wat op.
Ze zijn de middellijn gepasseerd en stoten door naar voren met pads en strings. Het eerste schot op het doel in de vorm van een rave stab is gelost. Nu komt er een duidelijk ritme in het spel. Het lijkt alsof het allemaal van te voren is geplanned beste luisteraars. Weer een ravestab schot op doel!
Coach Izniezot staat van de zijlijn toe te kijken hoe zijn team het veld controleert.
Meer actie! De de spits neemt de lead en er komt meer beweging in de fronthoede. Het publiek hitst de spelers nog meer op met hun lofivocal hits. Nog een paar man te passeren, de snelle hoge lead passeert de ene man na de andere.
Het publiek vuurt de spelers aan en coach isniezot pushed ze naar een hoger niveau. Een schot op doel, iedereen kijkt ademloos toe en.....
...corner!
[/Jack van gelder Modus]
Isnie leuk trackie! Die rave hit vind ik wel kunnen eigenlijk. Daarmee wijk je toch af van het IDM-standaarden voor zover die er zijn. De pads zijn ook errug mooi. Heet en ademend komen dat soort geluiden op me over.
De hoge synthriedeltjes houden er een soort van stress in die de track spannend houdt.
En de vocal-bel achtige lead vult het gebied tussen pad en hoge riedels op. Spaarzaam, maar net genoeg om niet te doen vergeten.
Het 2e stuk met de snellere beat komt als een welkome afwisseling. het heeft ook wel een beetje een jaren 80-misdaad-serie-spannend-stukje-gevoel (en das positief bedoeld!)
[offtopic: Over 80s gesproken, ik zag een 80s CD box met 6 of 8 CD's voor 29 euro bij de albert hein]
Het einde is absoluut, geen afbouwen, maar als het aan de horizon verdwijnen van een vliegtuig, met een duidelijk doel.
-C-