Wat vinden jullie van Rank 1?

Ja hoor, ik word een ouwe lul...

Ja hoor, ik word een ouwe lul...

want ik weet m'n god niet wie of wat Rank 1 is...Ik zal eens op KaZaa kijken.

Ik kan maar 2 nummers van ze, waarvan ik de titel niet ken. Heb ze een keer op TMF dat was een clip in de ArenA. Daar gebruikte ze 2 Clavia Modular Keys.

Heb niks met trance dus e.e.a. kwam bij mij niet zo over. Maar ik denk dat ze de doelgroep goed bedienen.

Greetz,

Yawgmoth

Origineel geplaatst door olafmol

zijn ze zo hot in de VS dan?

Olaf

Nou ik heb dus werkelijk géén idee. Die clip was natuurlijk wel erg US getint, maar of dat opzettelijk was vraag ik me af. Waarschijnlijk werd in die clip een amerikaanse ´jail´ neergezet omdat de US nou eenmaal het meest bekende land met de doodstraf is! Maar, uhm we hadden het over de mzuiek van Rank 1 he? Hehehehe! AUB geen politiek hiero!

Eric

om te huilen..

om te huilen..

Ik heb echt mijn best gedaan.. en goed geluisterd naar 2 tracks van 'Rank 1'. Dat such is life kende ik al.. en die "Airwave" heb ik even via Kazaa gedownload.

Mijn mening.. (je vraagt er tenslotte om): Vreeeselijk, echt niet om aan te horen. Rommel.. gewoon regelrecht rommel.. commerciële troep.. BAH!

Zo.. da's er weer uit.

Idem dito

Idem dito

Ik heb ook airwave en such a life gedownload en geluisterd. En ik vind het ook ruk muziek!
Volgens mij hebben beide nummers ook nog eens dezelfde geluiden...

Mensen...

Mensen...

Ik vind ze wel geweldig!
Mij maakt het namelijk niet uit of iets commercieel is of niet, als het maar goede muziek is....
om het maar ff hard te zeggen: Ken mij het rotten hoeveel ermee verdiend wordt, as ik maar uit me plaat ken! ;)

Wat ik hier nog even aan toe wil voegen: meestal is commerciele top40 muziek inderdaad beroerd slecht..
(ik ben tegen zang in trance, dan is het voor mij namelijk geen trance meer!)

Sorry, maar na het luisteren van Airwave kan ik niets anders concluderen dan dat ik hier niet van hou. Ik vind het wel leuk bedacht, maar ik hou niet van die dikke lagen synth/strings in al die trance platen, met een hele grote emmer reverb.

Arv

Muziek maken kunnen ze wel.. maar dit soort trance is nooit echt mijn stijl geweest.
Na 1 of 2x heb ik zo'n nummer wel weer gehoord.
Ik vind het allemaal net wat te gelikt klinken, net als die 2 tracks van Barthezz.

Ben ik trouwens de enige die 'on the move' en 'infected' maar saai vindt?

Leeft het nog een beetje bij Rank 1? Ze brengen geloof ik niet zoveel meer uit. Of lijkt dat maar zo.

Ben niet zo super bekent met ze, maar vind symsonic wel enorm mooi gedaan (beetje laat ontdekt, maar goed). Vind vooral die nonchalante zang enorm goed gedaan. Toppertje en blijvertje

Ik weet dat tenminste 1 van de 2 heren van Rank-1 nog leeft en muziekt... hij laat zich met enige regelmaat zien op SF, namelijk.

idog.jpg

Origineel geplaatst door GeitenBreijer
Moet ik de cam even aan zetten? :D

Aha jij bent het! Nice.
Dit is toch wel het bewijs dat je nog leeft. Cam is dus niet perse nodig

Die zangeres in het nummer symsonic> Waar hebben jullie die vandaan geplukt? Klinkt enorm goed. Vast een buitenlandse

Laatst gewijzigd:
Wat ik me bij Rank 1 meteen voor de muzikale geest haal is onder andere:

York - Reachers Of Civilization (Rank 1 Remix)
Rank 1 - Symsonic (Dumonde Remix)
Rank 1 - Airwave

Platen die ik behoorlijk goed vind en waar ik avonden genoeg op heb staan springen van goed gevoel :)

En om nou te gaan zitten zagen over het feit dat sommige geluiden/instrumenten meerdere malen gebruikt worden :confused: Ik bedoel, madonna gebruikt in iedere song hetzelfde instrument: haar stem wel te verstaan 8o)

Naast de talloze remixen en andere producties die Rank 1 gemaakt hebben vind ik dat ze respect verdienen voor hetgeen hun in de Nederlandse trance/dance scene gedaan hebben :halleluja

Op http://bervoetsdegoeij.da.ru/ vind je een lijst van alle releases.. impressive.

En dat te bedenken dat GeitenBreijer al jaren lid is van het Synthforum, das toch super! :biertje:

Origineel geplaatst door Catalunya
Aha jij bent het! Nice.
Dit is toch wel het bewijs dat je nog leeft. Cam is dus niet perse nodig

Die zangeres in het nummer symsonic> Waar hebben jullie die vandaan geplukt? Klinkt enorm goed. Vast een buitenlandse
Dat is Penny McCleary, die ook met anderen samen heeeft gewerkt.
Wij hoorden ze toen voor het eerst op een trance plaat van Coast 2 Coast - Home.

Ze is Iers, en haar accent en manier van zingen beviel ons meteen!

Ik weet niet of ze nu nog veel doet, maar had nog wel het plan om ooit weer eens een weekje met haar te reserveren om eens te kijken of er weer iets leuks uit kan komen :)

Origineel geplaatst door GeitenBreijer
Coast 2 Coast - Home.

Vette track.... maar niet zo vet als citrusjuicer....... :halleluja

Back