Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Maar 219 meer bij bax:
http://www.bax-shop.nl/midi-studio-controllers/arturia-beatstep-pro-usb-pad-controller
Ik denk dat ik voor die prijs toch ook eentje bestel![]()
Wel pas binnen 26 weken leverbaar![]()
Ik heb eindelijk reactie gehad van Midi-Amsterdam dat ze de beatstep binnen hebben,
echter hebben ze er maar 10 gekregen dus deze zullen ook snel weer weer weg zijn.
Dus nog sneller er bij zijn mensen 
IK denk dat arturia niet meer wil leveren aan bax omdat ze beatsteps zijn gaan verkopen via een andere weg dan de gebruikelijke. Daarom staat er nu 26 weken levertijd, en eerlijk gezegd vermoed ik dat ze de prijs omlaag hebben gegooid puur om mensen te laten wachten tot ze ze hebben, en ze dus niet ergens anders gaan open.
Als mijn vermoedens kloppen is dat natuurlijk behoorlijk verwerpelijke handelen van bax.
Ik denk ook dat tegen de tijd dat ze evt. weer geleverd krijgen van arturia de prijs weer gewoon op 249 staat.

Wat een raar verhaal overigens.
waarom zou arturia niet willen leveren vraag ik me dan af.. een sale is een sale, en brengt $$$ in het laadje.. het zal ze een worst wezen via welk kanaal dat gebeurd
Volgens mij is het simpeler: bax neemt af in grote aantallen, arturia kan niet volgen (ze hadden het success onderschat?). Een nieuwe productie run moet opgestart worden om dergelijke grote orders (bax zal uiteraard niet de enige zijn) te kunnen leveren. Andere webshops hebben nog voorraad, alle kleine winkeltjes krijgen er via de verdeler binnen die ook voorraad heeft, en uiteraard in veel kleinere hoeveelheden
bax beseft dat ze zo veel sales mislopen, dus zakken ze de prijs zodat mensen zouden pre-orderen. Die 6 maand levertermijn zal wel niet kloppen overigens![]()
das misschien de standaard waarde in hun systeem als de levertijd ongekend is.is 26 weken wachttijd niet heel erg lang??

i4 heeft 'm ook "uit voorraad leverbaar" volgens de site.
Dus de vraag komt dan toch boven, waarom Bax niet?
Gister bij soundsupplies besteld (paar minuten voor 5 uur) vanmorgen half 12 bezorgt(!)
Super apparaat. Alleen beter wel meteen de laatste firmware installeren want ik had nog 1 waar een paar kleine dingetjes toch niet klopten.
Wie overigens bij soundsupplies wil bestellen, check de frontpage van hun - staat een kortingscode op.