Vandaag een BSP gekocht bij i4, thuis meteen ingeplugd en gaan, geweldig ding.
Precies de spin in het web waarmee je alles aan elkaar knoopt (modulaire synth).
Kabels van Paia, goedkoop, maar shipping is duur en duurt lang. Inmiddels is het denk ik handiger om elders kabels te kopen, maar vijf jaar geleden was er nog niet zoveel keus.
Gisteren de BSP al ontvangen van Bax korte 26 weken
Eerste indruk goeie bouwkwaliteit voelt degelijk aan is dubbel zo groot als een gewone beatstep
Zelf zonder handleiding ben je er rap weg mee inpluggen in laptop syncen aan ableton of gewoon standalone en gaan Aanrader..
1 puntje die ik wel heb, als ik de Arturia Microbrute via CV aansluit van de BSP hoor ik een zoem, zodra ik de Gate in de Microbrute stop begint hij al te zoemen. (best hard hoorbaar ook)
Het enige waar ik tot nu toe op kon komen is door het in een andere time signature te zetten.
Heb de manuel wat door gescrold maar ben het zo niet tegen gekomen,...
Handmatig op tijd overschakelen naar het volgende pattern? Net nog in de handleiding gekeken, maar volgens kun je niet zoiets als een "song" samenstellen. Live uiteraard wel.
Een vraag ten aan zien van de drumtriggers:
Als ik de specs doorloopt, zie ik dat de drumtriggers ingesteld kunnen worden op: V-trigger & S-trigger
Is dit per drumtrigger-out instelbaar? Ik heb namelijk naast drumcomputers o.b.v. V-trigger ook nog een min of meer ongebruikte Korg staan (lees: S-trigger). Aangezien dat mijn huidige setup voor triggeren hiervoor het heeft begeven, zou de Beatstep-Pro hiervoor een waardig alternatief zijn (mits seperaat instelbaar)
Synthforum.nl gebruikt cookies om het gebruik van de site te analyseren en je bezoek te personaliseren.
Als je doorgaat, ga je akkoord met ons cookiebeleid.