klinkske
boeketje voor de vrouw
Steve heeft ondertussen ondervonden dat de evolver niks is voor hem. Call it Faith. We zullen er maar mee lachen zeker? Hoeveel pech kan je hebben, makker...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Steve heeft ondertussen ondervonden dat de evolver niks is voor hem. Call it Faith. We zullen er maar mee lachen zeker? Hoeveel pech kan je hebben, makker...
Uit het feit dat je er een tweede besteld hebt, leid ik af dat je tevreden bent van de klank en user interface?
Ik heb de eerste eens kunnen proberen en qua sound beviel die zeker.
User interface leek me mee te vallen. Er zijn geen menu's en volgens mij is alles bereikbaar via de matrix.
Dat schrikt me dan weer af bij die waldorf desktop synths.
Waldorf werkt toch ook met zo'n matrix?
Maar les gouts et les couleurs...
precies. Maar, als je het over de blofeld hebt, dan lijken met het toch 2 totaaaal verschillende bakken die (lijkt me) elkaar overigens wel heel goed aan zouden kunnen vullen.

Geen wavetables?De evolver is een leuke en diepe synth, ik heb hem ook. Maar dit zijn geen wavetables, helaas.
Veel waldorf synths hebben dit bijvoorbeeld wel, bekijk die eens.![]()
Geen Wavetables zoals Waldorf (of PPG) heeft. Je kan de waves wel sequencen, maar je kan er niet tussen interpolleren (met een envelope bijvoorbeeld).Geen wavetables?
The Evolver’s unique tonality comes from the synergy of its two analog oscillators and two digital oscillators (which feature the waves from the legendary Prophet VS)