Gezocht: mijn sampler of mijn geld terug

Status
Please reply by conversation.

djkoelkast

Ouwe rot
Ik heb van user kroznaxsz een sampler gekocht, zie dit topic: https://www.synthforum.nl/forums/showthread.php?t=183986

Maar hij is van de aardbodem verdwenen. Gevraagd of de mods misschien een berichtje wilde sturen, maar omdat ik dat niet in drievoud en volledig ondertekend heb gedaan willen ze er niets van weten en mij niet helpen.
Kent iemand het adres of nummer van deze gozer? Want ik wil of de sampler of mijn geld terug, wellicht dat dit helpt, want diverse mails en PM's hebben niets opgeleverd. Bedrag is op 8 januari al betaald.

Ik dacht dat hier alleen maar synthenthousiastelingen zaten die onderling wel eens wat willen verkopen. Dat er mensen tussen zitten die apparaten anders voordoen dat ze zijn heb ik al eens meegemaakt, maargoed, daar heb ik nog iets van gekregen. Nu heb ik niets. Geen geld, geen sampler.
Ik hoop alsnog van harte dat dit op een vergissing berust en vandaag of morgen de user zich meldt en het heeft opgestuurd of teruggestort, want dit vind ik niet tof. Ook de houding van de mods stelt me erg teleur.

Kroznaxsz is zo te zien al heel erg lang lid van SF. wellicht dat hij ziek is of zo? Ik heb zelf ooit iets gekocht van een SF lid die kort nadat ik het geld over gemaakt had met blinde darm ontsteking in het ziekenhuis bleek te liggen. Zelf kon hij dit uiteraard niet laten weten dus na enkele dagen begon ik me ook zorgen te maken. Uiteindelijk is het goed gekomen. Heeft echter ook een tijdje geduurd.
8 januari is nu ong. 2 weken geleden. Wellicht nog even aanzien/afwachten?

Lang lid, weinig posts, dus ik vind het moeilijk in te schatten. Het is inmiddels ruim 2,5 week geleden en dat vind ik behoorlijk lang om iemand in afwachting te laten zonder een enkel bericht.

Heb je met Paypal betaald? Dat staat wel in de advertentie op mp als optie.
Shit maar inderdaad, als je ziek wordt ofzo en je kan niet mailen...
Hopen dat het goed komt.

Lang lid, weinig posts, dus ik vind het moeilijk in te schatten. Het is inmiddels ruim 2,5 week geleden en dat vind ik behoorlijk lang om iemand in afwachting te laten zonder een enkel bericht.

Weinig posts zag ik ook ja. Meeste verkoop draadjes, als het een oplichter was, was het hier al opgevallen. Niemand hier die eerder iets gekocht heeft en telnr heeft?
Hoop voor jou dat het goed komt.

Ik ga nog steeds van het beste uit en dat dit een verklaarbare reden heeft, maar ik vind 2,5 behoorlijk lang voor een dergelijke transactie. Op SF al heel wat gekocht en eigenlijk was het altijd goed, zelfs dingen uit Portugal laten komen zonder problemen.
Op die ene transactie die ik noem na, maar die persoon weet heel goed dat hij de kluit heeft belazerd. Ik noem geen namen maar die is hier ook nog heel vaak actief.

Status
Please reply by conversation.
Back