Roland TR-8

Status
Please reply by conversation.

jefz

Triple
Gezocht roland tr-8

Gehad, verkocht maar toch wel handig met jam sessies :D dus weer op zoek.

Nog op zoek!

Btw de tr707 kit is niet overdraagbaar volgens roland, dus de 707 kit overnemen kan niet...

Nog op zoek!

Btw de tr707 kit is niet overdraagbaar volgens roland, dus de 707 kit overnemen kan niet...

Hoedatzo? De add on zit toch in de TR-8.. Als je die dus fysiek verplaatst dan verandert er toch
niets in de TR-8, of heeft Roland een GPS tracker erin gebouwd.. :D

Hoedatzo? De add on zit toch in de TR-8.. Als je die dus fysiek verplaatst dan verandert er toch
niets in de TR-8, of heeft Roland een GPS tracker erin gebouwd.. :D

hehe :D

Tsja totdat je een update overheen zet, lijkt me handig als een code hebt. Maar goed dat ben ik :D

Tsja totdat je een update overheen zet, lijkt me handig als een code hebt. Maar goed dat ben ik :D
ik ken het hele tr-9 update systeem niet maar ik neem aan dat je als je hem verkoopt ook een eventuele code bij verkoopt. kan toch niet zo zijn dat elke keer als ie van eigenaar verwisselt je een nieuwe update moet kopen?

Ik denk dat Roland bedoelt dat hij niet overdraagbaar is naar een andere TR8. Wie de eigenaar van de boel is maakt niks uit natuurlijk.

Dan weet ik niet wat jefz bedoelde met: totdat je er een update overheen gooit.

Maargoe.... Ik heb er zelf geen maar volg de discussie wel omdat het me een leuk spul lijkt

Hi Jefz,

Ik heb een TR-8 NIEUW IN DOOS - mag weg voor EUR 400.

Hoor graag van je!

Vriendelijke groet, John

Status
Please reply by conversation.
Back