Roland TR-909 GEZOCHT

Status
Please reply by conversation.

tekknograd23

Nieuwkomer
Had Op zoek naar Roland TR- 909!!

Ben op zoek naar een TR- 909.
Als je er een wilt verkopen , meldt het ons.

Gelieve dan ook defecte machine !!! ;)

Indien mogelijk kunt u reageren in het Engels ( had helpen met de vertaling) . DANKJEWEL !!...

Ik kijk uit naar uw aanbiedingen , kunt u contact opnemen met concrete Vraagprijs ....

Auch hier eine defekte machine... warum suchst du defekte 808/909?

"Falls" defekt...

"Falls" defekt...

In erster Linie suche ich natürlich funktionierende TR's!!
Da mein Freund aber selbst Synthis baut, kann er die TR's auch reparieren. Besser eine defekte TR 808 oder 909 als gar keine ;{
Ich suche schon lange nach einem guten Angebot und will endlich eine haben!!!

Goed idee laten we alle 909's richting Duitsland verkopen, worden de 909's hier nog duurder.

you can buy mine, i have to make some defect case richt now it doesnt have any. I can't decide what parts to break yet but for 2400 euro's its yours. Thats 100'euro cheaper then a working one so you have 100 euro left to get it repaired.

Fijn die iPad tekst correctie. Kan niet meer aanpassen, maar goed case richt = cause right

:D

Als jouw wet doorgaat, mag ik dan ook niet meer in Duitsland of Belgie kopen? Dat zou ik wel jammer vinden aangezien ik best wel wat koopjes in het buitenland heb gevonden. Jecka23 zal het ook zo zien maar blijkbaar werkt het maar een kant op...

Net of er ooit tr's in Nederland gemaakt zijn.

Begrijp die opmerking ook niet. Ik woon in het zuiden van nederland, zowel dicht bij de duitse als nederlandse grens en ik koop en verkoop regelmatig iets aan iemand uit die landen.

Begrijp die opmerking ook niet. Ik woon in het zuiden van nederland, zowel dicht bij de duitse als nederlandse grens en ik koop en verkoop regelmatig iets aan iemand uit die landen.

belgische grens bedoel ik natuurlijk

Er stond hier pas nog een heel mooi exemplaar met een vraagprijs van €2500. Dat leek me een heel redelijke prijs.

Status
Please reply by conversation.
Back