Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
keurig![]()

Niceklinkt erg professioneel hoor.

Allright! Eindelijk weer wat leven in het kickforum!
Je soundcloud balk is empty Aftersho-Q, heb je hem prive gezet of nakt mijn pc mij weer eens?

puur omdat wat ik maak toch niet gewaardeerd word.

: 

Bestaat dat nog Hardcore, thunderdome,en dergelijke toestanden?. Niet dat ik iemand wil kwetsen of zo hoor. Maar in Belgie was dat efkes populair van 1992 tot midden 1994, daarna werd dit soort van muziek als marginaal beschouwd(johny en marina muziek). In ieder geval, blij om nog eens wat platte hersenloze foute, en vooral schaamtelijke "carnaval" muziek te horen.
PS. Ik wil hier niemand beledigen hoor. Maar telkens ik zoiets hoor denk ik aan zuip-en drugs marginalen met rotte tanden.
PS2 Let op: ik bedoel niet dat iedereen zo is. Maar toch, ergens wordt deze muziek nog steeds geassocieerd met dit soort van publiek. Waar niks mis mee is uiteraard.

De Paul Elstak/Charley lownoise sound van 1992 heeft ergens wel een foute uurtjes vibe inderdaad,
Hahaha ja dat is een associatie dingetje nick,
De Paul Elstak/Charley lownoise sound van 1992 heeft ergens wel een foute uurtjes vibe inderdaad,
Maar anno 2016 is de huidige hardcore toch verre van hersenloos te noemen. Alleen al het designen van de kick is bijna pure wiskunde.
Je hebt momenteel zo ongelooflijk veel smakken binnen het genre dat het niet echt meer weg te schrijven is onder 1 thema.
De ene artiest geeft een helse sfeer, de andere geeft een uptempo vibe waar jouw zuip-en drugs marginalen met rotte tanden types op afkomen en weer een ander geeft dansvloer knallers waar de huidige hipster zelfs hard op zou gaan![]()
Maak toch gwn waar jij zin in hebt, zolang JIJ het maar leuk vind. Dat is de hele point van producen toch?
Hierbij neem ik mij voor om eens wat vaker wat te posten
Heb een mooie chain hardware gekoppeld wat ontzettend coole resultaten geeft, de basis is zo dik dat er alle ruimte voor gave efxjes in de tail over blijft... to be continued..
Dik dik dik Solidshadow! Wat voor chain heb je gebouwd?
Ik heb hier een snippetje van een recente kick, laag nog niet omni strak, maar klinkt plezierig toch? (Sorry D-Joriz, dit is niet de rauwe shit)
Bestaat dat nog Hardcore, thunderdome,en dergelijke toestanden?. Niet dat ik iemand wil kwetsen of zo hoor. Maar in Belgie was dat efkes populair van 1992 tot midden 1994, daarna werd dit soort van muziek als marginaal beschouwd(johny en marina muziek). In ieder geval, blij om nog eens wat platte hersenloze foute, en vooral schaamtelijke "carnaval" muziek te horen.
PS. Ik wil hier niemand beledigen hoor. Maar telkens ik zoiets hoor denk ik aan zuip-en drugs marginalen met rotte tanden.
PS2 Let op: ik bedoel niet dat iedereen zo is. Maar toch, ergens wordt deze muziek nog steeds geassocieerd met dit soort van publiek. Waar niks mis mee is uiteraard.