Faders Soundcraft Spirit 8, waar te koop?

DarkChaos

just music
Hallo allemaal,

Ik ben op zoek naar een paar faders incl. bijhorende plastic knopjes voor een Soundcraft Spirit 8 tafel. Iemand enig idee of er een firma is in Nederland of België waar ik deze kan kopen?

Alvast bedankt,
Met vriendelijke groet, :)

Bastiaan

Conrad? Ik betwijfel of ze daar originele soundcraft onderdelen hebben. Ik ben echt opzoek naar de originele faders van Soundcraft.

Toch bedankt voor de tip.

Wat staat op die fader ? 10k :)
Een vervangende fader is nog altijd beter dan de oude originele.

Ik had ooit eens wat knoppen voor de potmeters van een soundcraft lx7 nodig omdat er een paar niet mooi meer waren. Kwam uiteindelijk bij AudioXL Utrecht uit en kreeg ze netjes opgestuurd.

Je zou daar eens kunnen informeren. Ze zitten ook in België geloof ik, maar lees dat de Belgische afdeling nogal moeilijk kan doen dus zie dat je met de afdeling in Utrecht contakt krijgt.

Ik heb het toen via AudioXL geregeld nadat ik bij de lokale muziekboeren en Bax ondanks meerdere beloften het te regelen niet werd geholpen - zelfs niet nadat ik de exacte typenummers / artikelnummers had opgespoord. Maar in principe leveren ze niet aan particulieren. Hou rekening met een langdurig en frustrerend traject maar uiteindelijk lukt het wel :D Of misschien heb jij wel mazzel...

Hallo heren.

Mijn bedrijf DSA-AVL is officieel partner voor spare parts en reparaties voor de producten die ze bij Audio XL verkopen.

stuur een mailtje met het liefst een foto van het onderdeel , waar het uit komt , en wat de functie is.

naar verkoop@dsa-avl.nl

ben je dit kwijt , dan kun je ook via de support pagina van audio xl naar ons linken.

Back