Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door Kevin
Ik weet er geen maar waar heb je die voor nodig ?

.Origineel geplaatst door cyan_circle
sorry hoor, maar als ik dit soort berichten lees dan begrijp ik opeens waarom sommige bejaarden denken dat computermuziek makkelijk te maken is. een bpm counter is gewoon een tool voor extreem luie mensen.
het aantal bpm is echt helemaal niet moeilijk om te achterhalen in logic als je een beetje geduld hebt (en gevoel voor timing) en als je dat niet kunt dan moet je wellicht overwegen een andere hobby te zoeken.
ik bedoel hier niks persoonlijks mee hoor, maar soms wordt het me gewoon te veel dat er tegenwoordig zo veel prutsers rondlopen die met presets, gehackte software en drumloopjes tenenkrommende k*tmuziek maken waar geen enkel greintje gevoel in zit.
nogmaals: ik bedoel jou hier niet mee hoor @tiq, maar je vraag doet mij wel even losbarsten in een aanval die ik een keer in de zoveel tijd heb![]()
Origineel geplaatst door Anode
jij gaat zeker ook vanaf Utrecht via pakistan naar A'dam?!!
waarom moeilijk doen als het makkelijker en even succesvol kan!!!
Origineel geplaatst door DJ @tiq
pff ik word juist moe van mensen zoals jij, dude je kent mij niet eens en mijn muziek so shut up het is een gewone vraag en ik vroeg me alleen maar af of het mogelijk was ik zit echt niet te wachten (en niemand niet) op van die zeikerige pis antwoorden!

en dan maar meetikken...............
vrij simpel te doen idd;selecteer gewoon n lapje van exact een aantal beats, kijk hoe lang dat exact duurt, en breek ff je hoofd over hoe je dan de BPM kan uitrekenen.