Bobaphat ben ik

bobaphat

Ouwe rot
A: Zeg Bobaphat hoe lang maak je al muziek?
B: Nou uhh een jaar of 4 denk ik, eerst met de amiga klooien en later had ik genoeg geld om een sampler en een atari te kopen
A: En wat voor spullen gebruik je?
B: Midiman Delta 1010
D&R900 mixing console (klinkt heel wat maar het is een gaar barrel)
Akai S3000
Prophet VS
En een pc die veeeeeel te traag is
A: Maar bobaphat wat voor muziek maak je dan nu je zo weinig spullen hebt?
B: Ik luisterde vroeger erg veel naar Detroit techno ala Derrick May, Reese, Juan Atkins en ook Black Dog.
Helaas is deze levensvatbare muziekale substroming een beetje dood momenteel en ik voel me geroepen om die traditie voort te zetten (probeer ik dan he). Ik maak zeg maar nu-skool techno maar trek me niks aan van Awakenings/Drumcodes techno. Ik maak ook soms kutmuziek maar dat doe ik niet expres.
A: Ja zoiets dacht ik al, maar kan ik ook muziek van je horen ergens??
B: Nee ik heb niks uit gebracht en ik heb ook niks op het net geupload ofzo
A: Dan heb je nog een lange weg te gaan
B: uhh ja
A: Doe je nog iets naast aanklooien met muziek??
B Ja ik skateboard, studeer nog iets in Leiden.
A Ohja joh, wat studeer je dan?
B Cognitieve Neuropsychologie
A Nou dat klinkt allemaal fantastisch maar het wordt laat ik moet gaan,, dag
B oh nou dag

Laatst gewijzigd:
welkom !!

Ja.... hier valt weinig aan toe te voegen :)

PS je kan hier ook uploaden ....hint hint !! Ben benieuwd wat je maakt. zie in hooftmenu DSF Sample/Song db

:D :D

A: krz, wil jij deze jongen even welkom heten?
B: ja jongen, zo beleeft ben ik dan ook wel weer
A: ok, schiet op dan !
B: Tsk, rustig aan, maar bij deze Welkom !

C: Ja, gekke gasten hier op DSF.

Ik luisterde vroeger erg veel naar Detroit techno ala Derrick May, Reese, Juan Atkins en ook Black Dog.
Helaas is deze levensvatbare muziekale substroming een beetje dood momenteel en ik voel me geroepen om die traditie voort te zetten (probeer ik dan he). Ik maak ook soms kutmuziek maar dat doe ik niet expres.

Tof, welkom en ik maak ook vaak kutmuziek ;)

Duo Dubbelkut..beft...ehh..bekt ook lekker! ;)

Olaf

Welkom Bobaphat

bobafett.jpg

Origineel geplaatst door olafmol
Duo Dubbelkut..beft...ehh..bekt ook lekker! ;)

Olaf

Haha, vooral uw trouwerijen en partijen :)

hallo ende welkom!

lekker man, in jezelf praten! heb ik zelf van die rooie pilletjes voor...

good job on han solo by the way ;)

A welkom
B welkom

Re: Bobaphat ben ik

Origineel geplaatst door bobaphat
B: Ik luisterde vroeger erg veel naar Detroit techno ala Derrick May, Reese, Juan Atkins en ook Black Dog.
Helaas is deze levensvatbare muziekale substroming een beetje dood momenteel en ik voel me geroepen om die traditie voort te zetten (probeer ik dan he). Ik maak zeg maar nu-skool techno maar trek me niks aan van Awakenings/Drumcodes techno. Ik maak ook soms kutmuziek maar dat doe ik niet expres.
[/B]

De muziek waar je het over hebt is anders momenteel weer wat in trek aan het komen. Het Nederlandse label Delsin en het Engelse label Digital Sould doen er goede zaken mee. Fabrice Lig heeft nieuwe releases op F-Comm en Keynote, etc. Er lijkt zelfs weer leven te komen in Transmat (nee, geen releases van Derrick May natuurlijk :) , maar van andere artiesten)

Hans

Delsin is toch van die Rushhour gasten uit Amsterdam????
Mischien een aardig idee om daar eens een demootje heen te sturen.

yup, rushhour distribueert het delsin label...tip: check eerst ff wat delsin releases of het in je stijl is.....

Olaf

Re: Bobaphat ben ik

Origineel geplaatst door bobaphat

Helaas is deze levensvatbare muziekale substroming een beetje dood momenteel en ik voel me geroepen om die traditie voort te zetten (probeer ik dan he).

WELKOM!

Black Dog!! Super! later zijn er een paar met PLAID verder gegaan.. Ook niet geheel onaardig zouk zo zeggen..

Arv

wat vinden jullie van de nieuwe boards of canada? ik vind em erg sterk namelijk!

Olaf

Back