Ik zoek een Matrix 1000

Status
Please reply by conversation.

quisquater

Ebos
Moet er, maar dat mag wel natuurlijk wel, niet helemaal gelikt meer uit zien. Als hij het nog doet is dat meer dan goed genoeg. Heb je er één staan, en gebruik je die eigenlijk niet meer, je kan er deze jongen gelukkig mee maken. We komen wel een prijs overeen.

Dag Leo, ik heb je net een pb gestuurd.

ik jou ook, gisteravond. dus hou contact.

ik zag dat er nog iemand eentje vroeg.
wat mij betreft, hoe makkelijker, hoe beter ;) vlotte afhaler gaat voor.

ik geloof dat ik een beetje lui begin te worden.

Ik heb zes CEM3396's liggen (de voice chip van de matrix) en wil onder andere daarmee een matrix 1000 wat gaan ombouwen. Dus heb je er eentje liggen die je eigenlijk toch niet meer gebruikt, ik zal er vele, vele uren knutselplezier mee hebben :-).

Omdat het me menens is: je krijgt van mij, bovenop een gangbare marktprijs, een emu morpheus, toch verre van de minste en pretty rare, bovendien met ram-card en manual, er zomaar bij. Bij de morpheus alle sys-ex patches die ik verzamelde.

En wil op die manier, net het omgekeerde zijn van een knakenpoetser, een woord dat ik overigens pas gisteravond leerde kennen van mijn bovenste beste noorderbuur :-)

Ben bereid boven de gangbare marktprijs te gaan. De mooie extra, de Morpheus, krijg je er uiteraard bij, belofte maakt schuld. Als je nog twijfelt, stop bij deze :-).
Mijn soldeerbout dampt in need of a Matrix 1000!

Een Kurzweil K2000r, in zeer goede staat, kan desgewenst in de strijd gegooid worden. Gegooid met veel liefde evenwel, want het is een pracht module. Duisterder dan zijn opvolgers door zijn onvolmaakte effecten. In staat tot zowat alles wat je kan bedenken, VAST was zijn tijd oneindig vooruit. We komen wel tot een agreement. Ik lijk wel gek. Maar ik ken de Matrix zo goed, had ooit een 6 en een 6r, en wil graag een Matrix 1000 onder handen nemen, niet via Midi, maar vanuit zijn hart, met open cover en een dampende bout.

Een Matrix 6r mag natuurlijk ook, of desnoods een Matrix 6, al heb ik eigenlijk niet de ruimte om die laatste nog een plaatsje te geven.
Jullie kennen ondertussen de mogelijkheden, ik betaal een eerlijke prijs in combinatie met een extraatje in de vorm van een Morpheus of een K2000r, we komen er wel uit.
Hoe dan ook, de transactie zal interessanter zijn voor de tegenpartij dan voor mezelf. Iemand die een 1000 of een 6 staan heeft die eigenlijk vrijwel nooit meer de netspanning ziet, schenk hem/haar een tweede jeugd.

Status
Please reply by conversation.
Back