• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Behringer BCR2000 & ESI Aktiv 05

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

djerendj

Ingeburgerd
Yamaha NS-10m

Ik heb hier een setje van staan die ik aantal jaren geleden bij de music-store in duitsland heb gekocht van een van de medewerkers/baas. Na een lange babbeltje had ik hem verteld dat ik een setje nodig had. Toevallig waren zij een proffesionele studio aan t renoveren en een aantal studio apparatuur achter de balie hadden liggen die niet te koop waren natuurlijk, waaronder mn NS-10m's. Na een hoop geslijm heeft hij ze toch verkocht. Want ik zag dat de originele woofer en tweeter nog op zaten. Vandaar dat t een beetje wit/geel is. Kisten zelf lijkt nog helemaal nieuw. Kheb ze daarna nog in Duitsland met 2 Amp's getest. Werkt perfect. Thuis aangekomen ennnnnn NOOIT ECHT GEBRUIKT.... kon er maar niet aan wennen. En ze liggen er dus nog steeds. Leuk verhaal maja. Fotos kan ik mailen

400 euro ( VASTE PRIJS !!! lager reageer ik niet )

Ophalen in Den Haag.

Last edited by a moderator:
Presonus Faderport & Behringer BCR2000

Presonus Faderport & Behringer BCR2000

Presonus Faderport
Zo goed als nieuw
(met adapter & usb kabel) geen doos geen bon.

75 Euro
---

Behringer BCR2000
geen gebruikssporen.
Usb en stroomkabel aanwezig, geen Doos Geen Bon

100 Euro

ESI Aktiv 05 monitor Speaker SET!

Zo goed als nieuw. jaartje oud. geen doos geen bon.
Goed als referentie speakers naast je main set (goeie mids en highs)

120 Euro

- YAMAHA NS-10m Set = VERKOCHT
- PRESONUS FADERPORT = VERKOCHT

ESI Aktiv 05 Monitor Speaker SET = 120
Behringer BCR2000 = 100

(vaste prijzen, maar samen 200 euro)

(mods please change the titel to " Behringer BCR2000 & ESI Aktiv 05 " )

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back