[Rave?] Just B - Dark Star

Blinx

Totally addicted to bass
Rave- achtige track

Hier te downloaden: Just B - Dark Star

De track is eigenlijk nog niet echt af, maar ik wou ff weten wat jullie er tot zo ver van vinden.
Ik moet zo hier en daar nog wat extra effectjes toevoegen, en ik wil nog wat meer drum/percussie geluidjes er in hebben. Wat de mix betreft tja, dat stelt nog niet veel voor.

Kritiek is zeer welkom (positief opmerkingen eventueel ook :D)

hmmm..

niet mijn smaak OK..

Maar ik kijk dan naar je gearlist en ik hoor dan dit dan denk ik dat je veel meer uit je spullen kan krijgen dan dit..
Ik vind het een beetje te leeg, wel leuk maar ik mis meer variatie in de sounds...

Zeker met jou spullen moet je een vollere productie kunnen maken ..!?

:biertje: :peukie:

...o shit hij was nog niet af :o: :o:

De track is idd wat leeg.

Dit is wat ik er op het moment voor gebruikt heb:

Lead -> A-station (en aan het einde van de track ook de cs1x)
Bass -> MB33II
Strings -> OB12
Drums -> mc303, airbase, cs1x

Ik wil nog wat effect/drumloopjes uit mijn er1 er in verwerken, eventueel een arp achtig iets.

Meer negatiefe/positiefe dingen, iemand?

Het is ook niet mijn stijl, en ik ben aan het luisteren met een oordopkoptelefoon... maar goed my 2 cents:

Ik vind de strings heel mooi en de lead is anzich wel een aardig vet geluid. De lead mag best wel iets dynamischer, wat live met de attack/release-envelop klooien of wat velocity modulatie erop. De lead/bass komt ook in het gedrang door zijn "vetheid". De cs1x klinkt in de mix daarom ook niet slechter, misschien dat je die moet gebruiken.
Ik vind zo'n basslijn eigelijk niet kunnen, beetje heeel erg afgezaagd, maar goed ik zou het zelf ook niet beter kunnen.
De kick kan denk ik ook beter. Bij mij klinkt ie als een kartonnedoos, en das jammer.
Qua arragement kan het ook allemaal wat spannender, maar hoe kan ik je niet vertellen, ik ben daar ook geen kei in.

:dj:

Back