Zijn hier nog andere Belgen?

kefkekeyser

Ouwe rot
Goeiendag allemaal...

Ik ben een nieuw lid van het synthforum. Ik kom uit België, maar julie hoeven niks te vrezen: ik zal al die domme Hollander-moppen achterwegen laten...

Ik speel dwarsfluit, gitaar en pruts ook nog wat met softsynths (maar bezit echter geen enkele hardware-synth).

Enkele van mijn favoriete groepen:
Pixies
Grandaddy
Leftfield
Chemical Brothers
Dead Man Ray
en alles wat Mauro maakt (zowel zijn solo stuff als zijn geflipte Evil Superstars CD's)

Programma's waarmee ik muziek probeer te maken:
Cubase SX + verschillende VSTi's
Reason
Ableton Live
Buzz
JMusic (geen echt programma, maar wel een programmeer API voor JAVA)

Salutekes, ik ben zelf een nepbelg en jij zou een herder kunnen zijn. Veel plesants en goesting hier. Greetz

Origineel geplaatst door Abnormal sound
Salutekes, ik ben zelf een nepbelg en jij zou een herder kunnen zijn. Veel plesants en goesting hier. Greetz

Nepbelg?!

Ik ben dus wel degelijk een ECHTE BELG (woonachtig te Tervuren (ligt ergens tussen Brussel en Leuven))!!!

Laatst gewijzigd:
Origineel geplaatst door kefkekeyser
Nepbelg?!

Ik ben dus wel degelijk een ECHTE BELG (wwonachtig te Tervuren (ligt ergens tussen Brussel en Leuven))!!!

Amai, ge moet da nie te zere neus nemen, ik bedoelde enkel te bedoelen dat IK een nepbelg ben, men bonpa was nun Belg, en dan nog dit, Tervurense Herders zijn geweldig mooie beesten. Wees gegroet, vol van genade.

Welkom!

Belg, Hollander.. wat maakt 't uit..

BB22028-item.jpg

Je thuis is toch waar je Stella staat! :D

:biertje:

Re: Zijn hier nog andere Belgen?

Origineel geplaatst door kefkekeyser
Ik kom uit België, maar julie hoeven niks te vrezen: ik zal al die domme Hollander-moppen achterwegen laten...
Welkom,

de domme mag je achterwege laten, maar als je een paar goede hebt... kom maar op :D

grtz,

een kaaskop

Welkom,ik woon in antwerpen,en werk wel eens af en toe met nederlanders,laats vroeg ik
aan één nederlander die een flesje bier aan het drinken was,wat er op de onderkant van het flesje stond....

Welgekomen door een reservebelg 8o)

Back