Zijn hier nog andere Belgen?

Wees Welkom! ;)

Ik kom uit de provincen Aantwaaarpe, mor kzen ni vant stad zelf zelle, morr ik waark wel aan de dokke - soems.

Zoals je ziet hangt er hier en daar nog een belg op dit forum hè!

Enfin, van zinnes ook wat hardware op te doen, of enkel een sofware?

(Speelt weinig rol, voor beide ben je hier aan het juiste adres denk ik.)

:biertje: :biertje:

Aangezien dit forum voor alle nederlandstaligen een verzamelpunt is voor het vergaren en aanbieden van synth kennis, vervagen als het ware de grenzen van het fysisch landelijke om plaats te maken voor de gemeenschappelijk interesse. Geografie mag hier zeker geen obstakel vormen, noch voorwendsel om zich eens goed te laten gaan door de verkeerde motieven. Graag respect en gelijkheid voor iedereen, zonder verschil in ras of cultuur.

...

PS : sta me wel even te te vermelden dat je de Nederlanders er zo uithaalt door hun mega joekels van spellingsfouten :-)))
PS2 : die van de onderkant van het flesje is wel gemeen ... toch trappen ze er altijd weer in!

Origineel geplaatst door stekke

PS : sta me wel even te te vermelden dat je de Nederlanders er zo uithaalt door hun mega joekels van spellingsfouten :-)))
PS2 : die van de onderkant van het flesje is wel gemeen ... toch trappen ze er altijd weer in!

Eh.....sta me wel even TOE te vermelden......... :D :D

Enne.....dat grapje heb ik nou eens bij een Belg uitgehaald, maar dan net anders: vragen hoe laat het is, en dan zien hoe hij z'n pint over z'n schone shirt giet....:biertje:

Peace !
Erik

doar zedde gij moai te slim af ! ;)

kzen van Niel ( bij antwerpen ) dus ook Belg.

welkom:okdan:

Greets from the centrum v d wereld

Anvers centre - Net onder die grote kerk waar al die gezellige terrasjes & den Brabo staat
:biertje:

gegroet en welgekomen.

en ja hoor, ikke ook belg :maffia:

maareuh, die nederlanders hier vallen nog wel mee hoor... soms... een klein beetje... :P
(grapje)

anyway, veel fun hier

-cloudy

;)

Hollander die meer Belg dan Hollander is... (woon al sinds 12e in Belgie). Ook getrouwd met belgische dame :)

Trouwens ook een enorme Pixies fan hier!

Groetjes uit Hulshout

Laatst gewijzigd:
Back