Vraagje over sh-32

Redstudio

Pulverturm
Ik heb nu een sh-32 gekocht hij is onderweg :)

Maruuhmz hoe zit dit nou:

Dat gezeik over Sampled waveforms of niet.

Ik heb hier iets gevonden:

The sound is _not_ sampled waveforms, the waves when stripped bare by bachelors are every bit as interesting as on the JP8K. Unlike almost every Roland synth in the past 6 years, a bunch of default patches here even dare to showcase _without_ efx and even _without_ efx and _filter_ turned on... and they still sound great!

Maar wat bedoelen ze er mee?

Bedankt,

Rob

Tja..

Tja..

"Wave Accelleration Syntheses" zou verantwoordelijk zijn voor de basis-golfvormen van de SH-32.. wat aangeeft dat het weldegelijk synthese is.. en geen "sampled waveforms"

Aah Tnx! Waarom loopt iedereen dan te schreeuwen dat het sampled is? :s

Wat is er mis met het design? :)

Enuuh alle mensen die denken dat het WEER een grooveboxje is hebben het dus effe vet mis he!

Ik vond hem gewoon vet klinken. Ben wel benieuwd hoe die gaat bevallen bij je. Misschien dat je dat een keer kan posten of zo. Wie weet als ik weer uit de rode cijfers ben dan......
ach ja. *zucht*

ik vind met t uiterlijk niks mis. Lekker overzichtelijke knoppies

Maar ja de center van mijn set-up is een GROOVEBOX ;) hehe

hehe ik zal zeker wat demos maken en posten :)

Ik heb zelfs me juno 106 ervoor verkocht om dit ding te kunnen kopen.

En dan niet schreeuwen dat ik gek ben :) Die juno was het enigste wat ik aan synths had in me studio Ahum slaapkamer :P

Groeten,

Rob

Origineel geplaatst door Redstudio
Wat is er mis met het design? :)

Enuuh alle mensen die denken dat het WEER een grooveboxje is hebben het dus effe vet mis he!

Het is een prima synth hoor...
Het heeft alleen een vrij digitaal uiterlijk.
Wat ik niet zo mooi vindt.
Maar smaken verschillen. Toch?

Gelijk heb je!

Oowja ik heb hem trouwens bij THomann in duitsland gekocht.
Ze rekenen daar evengoed 19 % Btw omdat het pakketje naar nederland moet.
Ik kwam op een totaal van 627 Euro inc. verzendkosten
Best netjes toch?

en nu is het wachten :{

Bambam

Bambam

Ik heb er bij bambam in de zaak mee zitten spelen. En dit is echt een bak die je niet moet onderschatten. Er komen verdomd goede geluiden uit.. met behoorlijke polyfonie.

De bediening is niet helemaal duidelijk op het eerste gezicht.. maar ik denk dat 't wel went.

De synthese maakt in principe geen reet uit, als ie maar goed klinkt.
Maar volgens mij zijn de 'oscilatoren' korte en ruwe samples uit bv. de SH-101. Ik weet het niet zeker en volgens mij niemand, maar 100% VA is ie ook niet....

Eigenlijk wel een beetje raar bakkie ;)

Back