Abelsky, voor in het zonnetje

elkuefo

Stamgast
Heej Synthers,

Tijd voor een nieuw trackje (Elkuefo - Abelsky), dit keer eigen werk. Lekker zomers muziekje, ik ben benieuwd naar jullie reacties!

Greets,
Elkuefo

Zomer? Morgen begint de lente pas...
Maar als de zon ervan gaat schijnen vind ik't prima! :-)

Ik ben er niet heel erg kapot van om eerlijk te zijn. Er is weinig dat me aanspreekt in deze track. En ja, dat is smaak :). De mix is wat aan de hoge en dunne kant, maar dat vind ik persoonlijk wel weer erg lekker. En ja, dat is ook een smaak dingetje. Je mix is ook lekker ruimtelijk, netjes! Maar de compositie, mja, ik heb toch echt betere dingen van je gehoord waarde heer Kuefo.

Qua compositie heeft het wel iets van de eenvoud die in Sonnentanz zit.. 't Is allemaal heel toegankelijk en goed te behappen net zoals Cheerleader van Omi bv.. maar je moet daar wel van houden.
'k Zelf vind het ook niet heel spannend, maar het klinkt qua mix enzo wel heel goed allemaal :).

Support je je muziek alleen via je SC en FB of zijn er nog andere middelen of promotors die de link delen?

Vind 't luchtige en de mix wel lekker (voornamelijk de claps) maar voor de rest heeft ie een hoog kaas gehalte.. zie het als een opzetje?

Dank voor jullie reacties, ik heb een andere wijze van afmixen getest en dat bereikt veel meer hetgeen wat ik zoek. Hij mag inderdaad nog wel iets dikker, dus dat neem ik mee voor de volgende keer. Het nummer is inderdaad eenvoudig, easy listening en vooral experimenteren met de sounds en opzet.

Momenteel support ik de muziek alleen vanuit SC, FB, Twitter en wat sites als Demodrop en Toneden. Het is erg lastig om tussen alle muziek support te krijgen op overige kanalen en promotors. Maar vooral blijven maken, schrijven en proberen. Geduld is een schone zaak.

Ik denk de hele tijd: wanneer begint het nou? Voor mij dus een hele lange intro zonder vervolg.

Back