Vorige week de frontpanels binnengekregen voor het Minimoog filter en VCA, ben ook bezig met een bordje om een mixer en een paar buffers toe te voegen.
Het bordje is er, en de meeste componenten zitten erop, maar ik heb hem toch alvast maar in het panel gebouwd om ermee te kunnen spelen. Echt een dijk van een filter, ik heb ook de Doepfer versie gehad, maar die was een beetje karakterloos, deze is zo lekker warm, en hij overstuurt enorm fijn.
Dit is puur het Minimoog schema, dus allemaal losse transistoren en geen opamps, en is eigenlijk bedoeld voor lagere signaalniveaus.
Verder nog een ringmod gebouwd, en die doet het, alleen was bij Formulor het zilverkleurige acryl op, dus die panels komen later.
Overigens is het minimoog panel van een mat materiaal gemaakt in plaats van glimmend, en bij het invullen van de graphics poets je je dan echt een ongeluk om alle overtollige lak weg te krijgen. Bezint eer gij begint dus, op zich vind ik het wel fraai materiaal, contrast en leesbaarheid is onder alle licht omstandigheden prima, maar lakken van de graphics is dus meer werk (ik gebruik verf van mijn dochtertje

, volgens mij cheape acryl van de Action).