jayoverdose
Ouwe rot
waarom doe je niet gewoon allebei?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
waarom doe je niet gewoon allebei?
dat begrijp ik heel goed, als ik jou was zou ik dan van je hardware je minimale set-up bewaren kan je daar nog lekker op freestylen, audio dumpen van je jam en daar in hakken en prakken met je software arsenaal.

geluidstechnisch maakt ITB vs OTB niet meer zoveel uit tegenwoordig denk ik. Wat wel zo is dat hardware nog wel wat inspiratie kan opleveren alleen al omdat je even niet met je beeldscherm bezig bent. Maar ook dat is met controllers wel redelijk op te lossen, maar voor mij persoonlijk werkt dat niet.
Ben wel benieuwd waarom je een analoge sound zou willen nabootsen?

Grappig idd hoe al die mensen die ITB werken er toch altijd naar streven om analoog te klinken... Omgekeerd heb ik nog nooit gehoord van mensen die OTB werken dat ze willen klinken als een VST'tje![]()
Grappig idd hoe al die mensen die ITB werken er toch altijd naar streven om analoog te klinken... Omgekeerd heb ik nog nooit gehoord van mensen die OTB werken dat ze willen klinken als een VST'tje![]()
.
), toch heb ik nog niet de behoefte gevoeld om "analoog" te klinken. Ik realiseer me dat dit een beladen onderwerp kan zijn op het forum. Daarom des te meer hulde voor Roonan.Dan is digitaal toch zwart/wit (want gekwantiseerd tot 0/1) en analoog heeft een oneindig aantal kleuren...Ach, misschien is het wel afhankelijk van het soort muziek dat je maakt. Sommige films kun je ook beter in zwart/wit kijken.

Het noemt dan ook SynthForum en niet ComputerForum...Ik realiseer me dat dit een beladen onderwerp kan zijn op het forum. Daarom des te meer hulde voor Roonan.

Persoonlijk vind ik het nogal een extreme aanpak... Zwart/wit... Alles ITB of alles OTB... Die twee kunnen toch hand in hand gaan? En dat zou nog een veel interessanter klankenpallet geven... Maar ja, als hij gelukkig wordt van alle hardware te verkopen...![]()

Alles ITB of alles OTB... Die twee kunnen toch hand in hand gaan?
.Ik denk ook dat veel leden voor die hybride aanpak hebben gekozen. En wat werkt, dat werkt.