Gezocht Clubtrance producers/djs

djmicha

Nieuwkomer
Gezocht Clubtrance producers/djs

Ik zkt een ervaren producers/djs die overweg kan met cubase. Samen een label produceren. De apparatuur heb ik volledig tot mijn beschikking. Zkt serieuse mensen die echt ambities ervoor hebben om een prof label uittebrengen.
Alleen clubtrance produceren!!

Micha Zant

eeeeh,heb je iets meer info over de constructie van het samen een label runnen?

Een label produceren, gaat dat wel lukken met Cubase? Ik denk dat Logic beter is.

ik snap echt geen :kont: van wat je nou probeert te vragen.
misschien ligt het aan mij, maar hoogstwaarschijnlijk aan je brakke grammatica.
probeer de vraag nog eens te stellen, maar nu in volledige zinnen, dan krijg je misschien wat respons.
niet van mij trouwens, want ik maak geen clubtrance.
dat het daarom gaat was me nog net duidelijk, maar verder.... platenlabels produceren? ik zoekt?

als ik het goed begrijp heeft hij een berg apparatuur en wil hij graag clubtrance maken alleen kan hij dat zelf niet en daar zoekt hij dan mensen voor.... correct me if i'm wrong

Wat is 'clubtrance' nou weer...??

Trance wordt toch al in clubs gedraaid ???:confused:

Origineel geplaatst door bambamstudio
en heren, als je denkt dat dit niet serieus is, of als je geen interesse hebt is, reageer dan gewoon niet.

eh ben je weer lekker bezig bam bam ? :D

maar micha .. kan je iets meer vertellen ?
wrm moet je bijv. met cubase kunnen werken ?

ik heb zeker wel interesse ...

Kom op drukte-makers, laat djmicha gewoon z'n gang gaan!!! Gelijk altijd weer commentaar.

Ha, ik en Vizion zitten in Hoorn, dus wij willen wel ff komen kijken, wat jij Eugene? Kan ik ook eens met echte spullen spelen :D

Je kan ook een Daimond Labelwriter aanschaffen hoor! :D Sorry...

Maar ik zou ook wel wat meer info willen hebben. Wil je nou een groep clubtrance producers samenstellen en daar platen mee gaan uitbrengen? Maar heb je de apparatuur om platen te persen of om muziek mee te maken? Dat laatste hebben de meeste mensen hier namelijk ook al ...

nou ben ik toch benieuwd wat precies voor apparatuur je tot je beschiking hebt

ROTFLMAO!

Maar als het gelukt is horen we het wel he? ;)

Ik heb deze toch maar weer open gegooit omdat schijnbaar nieuamdn een rectie van hem krijgt.

in 2002 plaatste hij ook al een soortgelijke thread: https://www.synthforum.nl/forums/showthread.php?s=&threadid=2518

Origineel geplaatst door djmicha
Zkt een Dj en/of Producer die muziek kan maken, o.a. club/trance/hardhouse... Ik zelf heb een AMD Athlon X +1700
Clavia Nord Rack 2, met een Korg Triton synthesizer

Verder ben ik nog bezig met Cubase/Logic audio 5.01
tjaaaa dat gaat erg moeizaam....dus ik zkt ook iemand die mij dat gaat leren....dussss wie interesse heeft bel of email mij ff

Ik woon zelf in Hoorn (N-H)

interesse.....mail me dan ff

daar reageert hij kennelijk ook al nergens op.

Wat heeft ie in tussentijd gedaan dan?

Back