Wildenberg
Ingeburgerd
Hey people,
een maand of 4 geleden heb ik de Virus TI Snow aangeschaft (mijn eerste hardware synth
).
Helaas heb ik tot nu toe niks dan problemen gehad, wanneer ik er mee probeer te werken crasht hij bijna meteen, met crashen bedoel ik dat de noot die ik speel blijft hangen het BPM/LFO lampje op de virus blijft hangen en ik kan niks meer, wanneer ik hem opnieuw opstart crasht hij gelijk weer, vaak ook wanneer ik de kabel uit de virus haal (BMP/LFO lampje blijft hangen)
Ik heb alle trucjes en tips die ik op het wereld wijde web heb gelezen al geprobeerd... Verschillende USB poorten/kabels, verschillende versies van de Access software, verschillende DAW's (Cubase 8, Studio One) en ik heb contact gehad met Access support die mij een .dll sturen die het probleem zogenaamd moet oplossen..
Ik werk met een gloednieuwe studio PC en alle software loopt als een zonnetje, maar de Virus is echt een ramp
Nu is mijn vraag of jullie misschien nog iets weten wat ik misschien over het hoofd heb gezien.
Ook lees ik dat veel TI Snow's dit soort problemen hebben, zou de TI2 misschien stabieler zijn anders kan ik overwegen om mijn Snow te vervangen voor een TI2...
een maand of 4 geleden heb ik de Virus TI Snow aangeschaft (mijn eerste hardware synth
).Helaas heb ik tot nu toe niks dan problemen gehad, wanneer ik er mee probeer te werken crasht hij bijna meteen, met crashen bedoel ik dat de noot die ik speel blijft hangen het BPM/LFO lampje op de virus blijft hangen en ik kan niks meer, wanneer ik hem opnieuw opstart crasht hij gelijk weer, vaak ook wanneer ik de kabel uit de virus haal (BMP/LFO lampje blijft hangen)
Ik heb alle trucjes en tips die ik op het wereld wijde web heb gelezen al geprobeerd... Verschillende USB poorten/kabels, verschillende versies van de Access software, verschillende DAW's (Cubase 8, Studio One) en ik heb contact gehad met Access support die mij een .dll sturen die het probleem zogenaamd moet oplossen..
Ik werk met een gloednieuwe studio PC en alle software loopt als een zonnetje, maar de Virus is echt een ramp

Nu is mijn vraag of jullie misschien nog iets weten wat ik misschien over het hoofd heb gezien.
Ook lees ik dat veel TI Snow's dit soort problemen hebben, zou de TI2 misschien stabieler zijn anders kan ik overwegen om mijn Snow te vervangen voor een TI2...

U need a free USB with no other devices sharing this place. Keyboard and Mouse should be on an extra USB Root. In my case,