Very short track...

Bass

Gepokt en gemazeld
...zodat ie hierin past hahaha :

Ik hoorde de strings en was blij verrast. Toen kwamen de drums en toen werd ik een heel stuk minder blij..

jezus uit welke casio heb je die lullige drums gehaald? klinkt idd nergens naar terwijl de melodische kant wel redelijk is

Ik zou wat minder resonantie op de "lange strings" doen die er als 2e bij komne, zodat ze wat meer viool-achtig klinken; als je dan ook meteen de tonen boven de 10kHz wat omlaag trekt, dan moet dit lukken denk ik...
En dat je rond 1:06 de strings gewoon bruut afkapt is uiteraard een taboe...
Oja, en ze mogen een ietsjepietsje zachter ten opzichte van de rest, dus volume van strings klein beetje omlaag...

Misschien kun je beter de 4-maats trance-scene ingaan ;)... hehe :P

Basslijn klinkt verder trouwens wel "bruut" ... Maar de percussie moet echt wat meer "groove" krijgen.
Maar werk eerst even de rest verder uit, voordat ik denken ga zeggen waar je allang mee bezig bent :)

Zo, en nu verwacht ik de volgende keer ook een lief antwoord als ik weer eens een trance-track post ;) ... :kroon:

Origineel geplaatst door EDP
jezus uit welke casio heb je die lullige drums gehaald? klinkt idd nergens naar terwijl de melodische kant wel redelijk is

:dubbel: hahah briljant he ??

Dat is nou mn PSR36 !!!

Aaah..weer eens wat anders dan die eeuwige TR909 meuk !! :D

PS jullie denken toch niet dat dit een SERIEUZE track is he ???
ik wou alleen kijken of mn PSR binnenkwam op mn Mackie...

Origineel geplaatst door Bass
:dubbel: hahah briljant he ??

Dat is nou mn PSR36 !!!

Aaah..weer eens wat anders dan die eeuwige TR909 meuk !! :D

PS jullie denken toch niet dat dit een SERIEUZE track is he ???
ik wou alleen kijken of mn PSR binnenkwam op mn Mackie...

nee natuurlijk dachten we dat niet want jij kan natuurlijk vele malen beter.:confused:
dit is echt te zielig voor worden

Zie je wel dat Bass liever trance maakt ;)
Hij's gewoon alles bij elkaar aant brassen en te testen om zo de ultieme 4-maats-house-setup te hebben :okdan:
:halleluja:

Zo zie je maar dat Yamaha VEEEEL beter is dan Roland!! PSR36 kicks 909's ass!! :D

Affijn,.. volges mij kan je die PSR-sounds nog best wel gebruiken als je ze door 'n EFX-bakje haalt!

De track? No comment.. ;)

Back