Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
In de zin van oplichten doel ik op mij iets verkopen met een mankement
Ik wou juist GEEN 700 of 800DV.
Een 700S is naar mijn weten schaarser.
Een niet werkende Poly61 met batterijschade. Dat wist ik. Maar bij thuiskomst bleken ook de SSM's verwijderd te zijn...

Dat heb je goed begrepen, nee een kat in de zak heb ik nog nooit gekocht.
Iemand die mij wil oplichten moet nog geboren worden![]()

Timing is uiteindelijk ook alles. Als je een apparaat wil dat 1x per jaar ergens te koop staat, en je wil geen drie jaar wachten tot er een voor de 'juiste' prijs komt, dan is de marktprijs dus effectief de vraagprijs.
Probeer dan maar eens realistisch te blijven denken en geen consessies te doen..Als je midi sync in menu>midi SW aan hebt, dan werkt de tempo knop niet. Arp reageert dan op midi sync op de midi input. Is van de jp8000, menu van de jp8080 zal misschien hetzelfde zijn?

.
.
Hmm... misschien een nieuw topic aanmaken voor miskopen die achteraf toch blijken mee te vallen?Werkt nu wel volledig ondertussen.

dat scoort de hoofdprijs in de slechte ervaringen jaSlechtste deal ooit ? Dat blijft toch die 808 uit 2010 die nooit is aangekomengeld ook nooit meer terug gezien , was een harde les

Kan begrijpen dat niet iedereen zo neurotisch zuinig op z'n spullen is als dat ik ben!

Nou ik ken er wel iemand, IK.