Wat was je slechtste deal ooit (tweedehands)?

In de zin van oplichten doel ik op mij iets verkopen met een mankement :eureka:
Ik wou juist GEEN 700 of 800DV.
Een 700S is naar mijn weten schaarser.

Geen idee, in mijn perceptie wordt de 700S meer aangeboden dan de 700, en zeker meer dan de 800DV. De DV lijkt me sowieso met voorsprong de zeldzaamste van de drie. Maar ik heb nergens productie-aantallen kunnen vinden, en dan zit je nog met de lastige telling met Univoxen en Korgs.

Een niet werkende Poly61 met batterijschade. Dat wist ik. Maar bij thuiskomst bleken ook de SSM's verwijderd te zijn...

Shiiiit ey.. Dan ben je echt heel slecht als je dat flikt. Iets op batterijschade gooien en het hele ding leeggeraust hebben.. :stupid

Dat heb je goed begrepen, nee een kat in de zak heb ik nog nooit gekocht.
Iemand die mij wil oplichten moet nog geboren worden :D

Hoop alleen maar voor je dat niemand jou ooit oplicht, een oor aannaait of iets verkoopt met een mankement wat je niet bij het testen opmerkt, zo zie je maar weer hierboven.. :(
Oh en een 700s is leuk maar een 800DV is natuurlijk uppergod.. *D

Timing is uiteindelijk ook alles. Als je een apparaat wil dat 1x per jaar ergens te koop staat, en je wil geen drie jaar wachten tot er een voor de 'juiste' prijs komt, dan is de marktprijs dus effectief de vraagprijs.

Dat is idd hoe het vaak gaat.. maar soms zie je ze maanden, of jaren niet en dan ineens duiken ze achter elkaar op. En als je em dan ziet.. dan gaat je hart van eh... ja, je weet wel.. dat last seconds ebay gevoel :D Probeer dan maar eens realistisch te blijven denken en geen consessies te doen..

Als je midi sync in menu>midi SW aan hebt, dan werkt de tempo knop niet. Arp reageert dan op midi sync op de midi input. Is van de jp8000, menu van de jp8080 zal misschien hetzelfde zijn?

ik heb een factory reset gedaan, de menu nog eens nagelopen van "bank" 5 'midi' - alles uitgezet, geen arp tempo verschil :(

een dikke bryston 4b st kopen, helemaal toppie toppie. na aansluiten een lange piiiieeeeeeew horen bij inschakeling. Was natuurlijk weer te mooi om waar te zijn. nog ff 900 euro neer geteld voor de reparatie.

Gelukkig alles bij mekaar nog steeds de marktwaarde betaald, maar heel leuk is dat niet.

Ik heb heel wat deals gesloten die in aanmerking komen voor deze thread.
Maar ik heb ook heel wat leuke deals gesloten.
Achteraf klagen is niet helemaal waar ik me nou zo nodig mee bezig wil houden maar mijn Rhodes deal is wel leuk om hier te melden:

Ik heb ooit een mooie Rhodes gekocht in Dordrecht.
Op de terugweg reed ik helaas met 120 km/h op een stuk beton waardoor mijn linker wielen kapot gingen.
Hoppa...twee banden en één velg verder werd heb ineens een mooie maar erg dure Rhodes :(
Verder zijn er geen geen ongelukken of andere narigheid aan over gehouden :D

En je kan natuurlijk een lekkere Superstition op de pechstrook ten berde brengen terwijl je op de pechverhelping wacht. :)

Nooit echt een kat in de zak gehad, maar wel tegenvallende deals.
Had een DRM1 mk3 voor een mooie prijs gescoord in "perfecte" staat waar bij thuiskomst meteen de pot van de kick tune vervangen moest worden. Daag mooie prijs.
Verder hebben andere mensen blijkbaar nogal een andere opvatting over "in nieuwstaat" of "goed onderhouden" dan ik. Ik kan begrijpen dat niet iedereen zo neurotisch zuinig op z'n spullen is als dat ik ben, maar afbladderende verf?.. deuken?.. ontbrekende panelen?.. roest?!?!

Part 2, oh jawel, nog één. Oberheim Matrix 1000 van actief forumlid waar achteraf meer kapotte voicechips in bleken te zitten dan goede. Afgesproken dat het zand erover was als ik de kosten terug kreeg van het bestellen van de nieuwe chips. Chips besteld, erin gezet, ding werkt weer geweldig, contact opgenomen, kopie factuur gestuurd... Radio stilte. Gaat niet om veel geld, maar is gewoon lullig.

Slechtste deal ooit ? Dat blijft toch die 808 uit 2010 die nooit is aangekomen :) geld ook nooit meer terug gezien , was een harde les
dat scoort de hoofdprijs in de slechte ervaringen ja :D

Hier op het forum ook eens een DR-110 gescoord waarvan de output gewoon 1 en al white noise was. Toen ik die persoon daarover aansprak was hier het gekende verhaal. Dat wist ik niet of dit was niet het geval voor die op de post ging.. Echt slap verhaal..

Back