Vst zoals die van spl

rsvos

Industrial Darkness
Zijn er vst's die vergelijk zijn met de SPL Transient Designer, twintube en de freeranger

maar dan goedkoper of misschien wel goeie freeware versies.

weet iemand zoiets als de twintube ? heb zelf nog niets vergelijkbaars gevonden weet ook niet hoe ik het precies moet noemen zodat ik ernaar op zoek kan.

Flux bittersweet, gratis transient designer.

Variety of Sound heeft een aantal gratis saturationplugins. Ferric bijvoorbeeld. Ook heeft Softube de gratis Saturation Knob. Die laatste is een aanrader.
Wat de EQ's betreft, daar heb je er honderden van, ook genoeg gratis versies. Maar geen enkele klinkt precies zoals die van SPL.

Dan kan ik ook waarschijnlijk ook de eq van fl studio gebruiken als ie maar graphic is.
De reden dat ik deze soort gelijke plug'ins zoek is dat ik een tutorial dvd heb waar deze worden gebruikt om je zelf gemaakte kicks te processen.

Ik neem wat van jullie opties over en ga gewoon sparen om op ten duur die van SPL aan te schaffen denk ik.

Plugin Alliance heeft maandelijks flinke korting op plugins,schrijf je gewoon in op hun newsletter.
Ook hebben ze vaak andere sale acties,dus als je geduld hebt kan je gewoon de SPL plugins goedkoper kopen.
Altijd met kerst de grootste korting,veel met 50 % .

Transient master gebruik ik als demo op het moment( werkt fijn) maar ik vind het zonden om €99 euro te betalen voor 1 plugin als je je komplete voor € 4 a 500 heb ( dat zit ik ook af te wegen zitten mooie instrumenten bij)

Ik gebruik eerst wel wat gratis/goedkope plugin en wacht idd wel een aanbieding af zoals vercetti al zei

Ja ik had het gezien ,bedankt elektrovolt ga de demo ff proberen is idd een betaalbare optie en ziet er net zo gebruiks vriendelijk uit ondanks dat het een monster is :D

Heb ff 3 demo's van transient shapers naast elkaar vergeleken.

Die van stillwell, spl en native instruments en ik ga toch voor de laatste die klinkt voor mijn doel beter.
M,n kicks worden wat doffer in plaats van hol als bij die van stillwell ( t is maar net van wat voor soort house kicks je houd natuurlijk) en die van spl vind ik te duur en niet veel meer toevoegen eerlijk gezegd.
In ieder geval bedankt allemaal voor de hulp en ideeën.

Back