zit hier al een tijd mee te lezen..

constrictor

Nieuwkomer
hallo,
Ik zit hier al een tijdje geregistreerd mee te lezen, en heb al veel nuttige informatie gevonden hier.
Zal me maar even voorstellen, omdat ik waarschijnlijk ook wel meer zal gaan posten.

Ik ben Marcel, woon in hengelo, draai vanaf mijn 16de plaatjes.
en het gevoel iets zelf te maken heeft me gegrepen.
heb eerst een tijd met de pc veel dingen geprobeerd,maar wil een beetje de overstap op hardware gaan maken.
Sindskort in het bezit van een korg es en een mengpaneeltje waar ik lekker mee kan klooien.

Verder heb ik een passie voor slangen, heb er zelf ook eens stel en werk als reclame man voor een auto bedrijf in het oosten.

Muziek stijl; hardere vormen van huis, met veel techno invloeden

Re: zit hier al een tijd mee te lezen..

Origineel geplaatst door constrictor

Verder heb ik een passie voor slangen, heb er zelf ook eens stel

zeker een steve-irwin fan! alright mate, cheerrs:biertje: welkom!

Heb zelf een jaar lang een Boa Constrictor, en twee koningpythons in huis gehad omdat mijn neefje ze niet meer mocht houden van zijn moeder. Leuke beesten, beetje primitief alleen, krijg er geen boe of bah uit. Ze bleven ook maar heel de tijd ontsnappen, tot twee keer toe s´ochtends wakker geworden met een slang gezellig naast me. :)

Uhuhm. ik dwaal weer af, welkom!

Re: Re: zit hier al een tijd mee te lezen..

Re: Re: zit hier al een tijd mee te lezen..

Origineel geplaatst door chrizz
zeker een steve-irwin fan! alright mate, cheerrs:biertje: welkom!

hahaha:D , nee ben juist geen fan van steve...hij is me iets te wild met de dieren

Even voor het idee, 1 van me boa's

Attachments

• 2.jpg
    2.jpg
    162,2 KB · Bekeken: 80
Heej gaaf!
Ik heb hier zelf ook zo'n Cavia-etend serpent van een meter of 2. Alleen heb ik wel een fatsoenlijke kooi! :D
Compleet met vijvertje en boom (lees: grote tak..) voor m'n Boa.
Ze heeft 't nog beter dan mij!!

Welkom hier!!
:biertje:

welkom
wilkomen
bienvenido aqui
hosgeldin
welcome

SNAKES RULE

(heb ook een jongensdroom er ooit 1 te hebben :) )

Origineel geplaatst door Zoidsity
Heej gaaf!
Ik heb hier zelf ook zo'n Cavia-etend serpent van een meter of 2. Alleen heb ik wel een fatsoenlijke kooi! :D
Compleet met vijvertje en boom (lees: grote tak..) voor m'n Boa.
Ze heeft 't nog beter dan mij!!

Welkom hier!!
:biertje:

eeej cool nog een boa freak? :P
Enne, dit wormpje dat je ziet is 70 cm zit in een bak van 120x60x60, heb nu een kamer tot mijn beschikking van 300x300x de hoogte van de kamer, voor 4 boa's ..lol. die gaan het beter hebben hoor :D

van welke locatie heb je trouwens?

Origineel geplaatst door bambamstudio
ik wil geen hele slangendiscussie op gang brengen, maar wat heb je nu aan zo'n beest.

*bambamstudio haat zoiezo beesten die niet komen als je ze bij hun naam roept...

tja...

Origineel geplaatst door bambamstudio
ik wil geen hele slangendiscussie op gang brengen, maar wat heb je nu aan zo'n beest.

*bambamstudio haat zoiezo beesten die niet komen als je ze bij hun naam roept...

hehehehe ...

en welkom !

welkom:L

Back