zit hier al een tijd mee te lezen..

Origineel geplaatst door constrictor
..van welke locatie heb je trouwens?

:confused: eh..
Ik heb haar uit Eindhoven, ik ben uit Zeeland (prov.) en ik woon nu in Limbabwe..

@ Bambam: sja, 'k was als kind al gek van snakes, vandaar.. 't Is een 'liefhebberij' die de meesten niet 'snappen'. 'k Krijg ook regelmatig vreemde/geschokte gezichten te zien als ik 't vertel (alleen DAAR al om is 't leuk!! :D ).

En ja, ik voer m'n beest Cavia's. Maar da's alleen maar omdat ratten te klein of niet te krijgen zijn; en konijnen te duur of te groot..

En nee, ik kweek niet zelf ik haal ze gewoon bij Pet's Place!! :D

Nu heb ik alles er wel over gezegd, geloof ik. Overige vragen, e.d. : Pb ;)

Welkom.

"Woar bin ie d'r iene van?"

Origineel geplaatst door bambamstudio
ik wil geen hele slangendiscussie op gang brengen, maar wat heb je nu aan zo'n beest.

*bambamstudio haat zoiezo beesten die niet komen als je ze bij hun naam roept...

contradixio in terminis?

ik wil geen hele slangendiscussie op gang brengen, maar wat heb je nu aan zo'n beest.

*bambamstudio haat zoiezo beesten die niet komen als je ze bij hun naam roept...

MEGA OFF TOPIC

Post dan ook niet! :dubbel:

/MEGA OFF TOPIC

en welkom.

:doei:

Dat vond ik er ook wel minder aan, weinig reactie, geen herkenning en ze halen het balletje niet als je die voor ze weggooit. Maar het zijn wel hele mooie beesten met schitterende patronen, en ze vormen altijd het onderwerp van facinatie en gesprek als je visite hebt.

Origineel geplaatst door shappy1010
.., weinig reactie..

:D TOTDAT je gaat voeren!!

:bekdicht: Sorri! off-topic... ;)

Back