Midi voor beginners boek / goede site?

omc

boem
Ik heb totaal geen ervaring met midi en loop nu toch wel tegen wat problemen aan. Alles termen die ik tegenkom in de handleidingen van mijn apparaten / miditerminal etc. zijn termen waar ik voorheen nog nooit van gehoord had. Nou wil ik om mezelf eens goed te updaten graag een soort "midi voor dummies' boek aanschaffen. Zo zit er op mijn miditerminal SMPTE.. ik weet mijn god niet wat het is. :o:

Ik heb via midi.pagina.nl al flink lopen zoeken maar krijg toch niet echt de info gevonden die ik zoek. Vaak slaan die sites de echte basis begrippen al over. Zo'n simpel boek lijkt me dan ook de beste en tevens fijnste manier om in de wereld van midi te stappen maar ik kan op bol.com helemaal geen midi boeken vinden. (liefst NL boek)

Weet iemand een titel van een simpel midi boek? Of misschien dan toch een goede site waar alle info voor beginners bij elkaar staat? Verkoopt iemand zijn oude stoffige midi voor beginners boek?

Ik heb op dit moment de volgende spullen die ik aan elkaar wil connecten:

AN200 - evolution mk249-c - nord micro modular - ego-sys miditerminal 4140 - m-audio audiophile

Back