Akai VX-600 Inverter

ano040425-3

Gedeactiveerd account
in de ban
Weet iemand waar ik een passende inverter kan kopen voor een Akai VX-600 display backlight?

En eventueel ook een nieuw display, display ,niet baclight dus.

thanks!

Ik heb de display van mijn VX600 jaren geleden vervangen, ik moet het effe opzoeken, als die site er nog is,
k Ben nu effe bezig met iets,, tot later,

Stephen,datheb ik al gedaan,

ja j.Baars,dat is wat ik eigenlijk wel wil gewoon een groen of gele erin,men maat had dit destijds gedaan in een alpha juno,en lexicon mrc

Ik zou ook gewoon een nieuwe LED display erin zetten.
Het zoekwerk is lastig, maar vast wel te doen.

Mocht het niet lukken, ik heb nog wel een inverter liggen die uit een S950 komt.
(daar heb ik namelijk inmiddels een LED display in gemaakt).
Als die inverter geschikt is mag je die wel hebben.
Ik stuur hem je met liefde en plezier op tegen onkostenvergoeding (portokosten dus).

maar om het display te vervangen heb je wat gegevens nodig.
een vx heeft volgens mij iets van een 128 x 64 grafisch display nodig, en daarvoor moet je weten welke controller erin zit.

:mega:

ik weet er geen reet van,waar zit die controller?

Ik weet er iets minder reet van, maar volgens mij is de display van de VX600 dezelfde als die in een MPC60 zit.
Misschien helpt dat met zoeken.

bedankt ,ik zal eens checken,ik zal ook eens kijken wat het type van inverter erin steekt in men VX,als de jouwe dan idem is Blom dan is dat wel cool.

dat ding piept nu 15meter ver.

Voor dat ik de foil heb vervangen, piepte de mijne ook erg hard,, Sinds dien valt het me niet meer op
Je hebt de foil toch correct geinstalleerd ?? :engel::engel:

hij licht in ieder geval op,je kan dat toch niet omkeren?

tja, nee, En ik wil je zeker ni zeggen dat je 't is moet omdraaien of zo,

Ik dacht dat er een foto op die site van die foil stond, hoe het moest,,

.. effe de mijne is opzetten, En ja, ik hoor die piep nog wel duidelk, maar da's ni héél erg luid,,
Soit, 't gaat over de jouwe off course,,
Maar mss moet je'm alleen opzetten als 'm gaat gebruiken, zo doe ik het,, al moet ie wel '15' min opwarmen,,

Back