• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Korg MonoPoly + ARP/MOOG

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Origineel geplaatst door Catscan
link werkt niet
Te veel hits gehad! :)

De website is terug Online maar volgende week komt er een nieuwe site met
een pak meer bandwith. Enjoy :))

mvg,
SO

Als je op de site geweest bent weet je nog niks... Arp/Moog spullen!? Arp manual en een Moog Manual.

Zeer vaag dus...

Origineel geplaatst door Synth-Odyssey
P-5 ,

Check de ebay-auction's link eens.
En voor meer info kun je me altijd emailen hoor.

SO

SO,

ik heb die link gezien hoor. Het kan voor veel van ons misleidend overkomen als je Arp of Moog spullen aanbiedt en er niet bij zet dat het vooral om manuals gaat.

Te Koop: MOOG IIIC MODULAR

(knopjes) :(

Snap je. Bovendien willen wij graag weten wat het mag kosten. We blijven Ollanders...

P-5,

Ik zal in de toekomst beter omschrijven waar het om gaat maar
ik ben er vanuit gegaan om de mensen van het synth-forum op
de hoogte te brengen van de verkoop van een korg Mono/Poly en ARP Odyssey Manual
en Moog Manual en nog een paar meer manual's,dit is alleen toch meer positief
voor het forum, de mensen hier zijn dan lekker eerst op de hoogte,niet dan ?

Of is het beter alleen maar op ebay te adverteren dan ?

mvg,
SO

SO,

Neen, neen, het is goed om hier je spullen aan te bieden. Maar wees wel duidelijk... Dat voorkomt een hoop ellende.
Als je bijvoorbeeld een thread aanmaakt met als kop: 'ARP Odyssey te koop' en in de link kom je er achter dat het om een manual gaat dan kan ik me voorstellen dat menig bezoeker zich vern**kt voelt... Dat bedoel ik.

P-5

EN er is natuurlijk niets mis mee om hier ff de advertentie te plaatsen in plaats van een link en MET prijzen :D

:yamaha:

okee een verzoek van een moderator:

aub wat richtprijzen vermelden.
Er worst in deze thread een paar keer om gevraagt en ik vind het dan wel zo eerlijk om deze te geven.
Daar is tenslotte een marktplaatst voor en het zal de verkoop denk ik bevorderen.

F*ck it, zie alleen maar manuals op je Ebay ad...en een plaatje van een monopoly :confused:
Zou Bambams vraag maar honoreren anders:
Er worst in deze thread een paar keer
8o)

:peukie:

Bieden vanaf 500? Naar beneden of naar boven?

Hoe komt dat toch Davy, dat het je steeds maar weer lukt om mensen te irriteren??

Je doet inderdaad vaag en in plaats van mensen hier eerst te informeren over een prachtige aanbieding, lijkt het er meer op dat je mensen naar je site lokt. Net als in je marktplaats advertenties.
En altijd blijkt het weer om een manual of een kabeltje te gaan dat je te koop hebt.
Nou ja, behalve dan nu de Mono/Poly.

En MENEER DE MODERATOR zoals je zo cynisch zegt, heeft wel gelijk: als je hier adverteert, bied je iets te koop aan en kan je daar een richtprijs bijzetten. Reclame maken voor je site of voor je Ebay veilingen kan je ook ergens anders wel doen. Toch?!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back