• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Moog Little Phatty + extras, Oberheim Matrix, Teebee MKIII

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

smackos

Gepokt en gemazeld
Wat spulletjes te koop:

Moog Little Phatty Synthesizer
mooglittle.png

sappige funkysynth, instant moog instant goed, veel mooie lampjes en snufjes deze gaat weg omdat ik al een Mini Voyager en Source heb maar wel met weemoed het is echt een werkpaardje en mega handig voor live te spelen
komt met supercoole Moog gigbag 750 eurootjes

Oberheim Matrix 1000
Oberheim1.png

zwarte brommerd wel, hij bromt dus niet in het audiosignaal, maar de voeding "bromt" maar echt heeeeel zachtjes normaliter is dat niet het vermelden waard bij andere synths maar bij de Matrix 1000 wel dus omdat er ook geen brommerds zijn en het "dingetje" is waarover gezaniked wordt ;p 350 eurootjes

Op te halen in Scheveningen, (goed bereikbaar met ov) ik ben te lui en heb het te druk om te verzenden en ik ben heel slecht in inpakken dus het komt dan zowiezo helemaal kapot aan :D

owja deze bijna vergeten:

Synctecno TEEBEE MKIII moddervette nederlandse bassynth voor acid is ook een Midi-2-CV converter, legendarische bak! 300 eurootjes

teebee.png

De Oberheim is verkocht

De Teebee was misschien iets te hoog qua prijs mag weg voor 250 euro, echt een superdikke bassynth, als je anders en exotischer dan een 303 wilt klinken maar wel moddervet ;)

Teebee is verkocht

Blijft dus over een mooie Moog Little Phatty + Stand + Gigbag + orginele doos & Kabels + alle papieren en inentingsbewijzen

Laten we 700 euro doen dan, een koopje voor deze mooie synth

Ruilen mag ook, zeg maar iets...

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back