• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Lichtgewicht flightcase voor Roland A37 Roland A33

Michaels Keys

Ouwe rot
Omdat hij al een tijdje ongebruikt op zolder staat ... fijn masterkeyboard van Roland, de A37 (vergelijkbaar met een A30/A33 maar dan met display en 2x MIDI out). Fijn spelend klavier, 76 toetsen. Omdat hij een klein mankement heeft (laagste B toets werkt niet) lage prijs van 125 euro (misschien te fixen door schoon te maken maar toetsenborden openmaken waag ik mij niet aan).

Ook te koop, bijpassende koffer, eigen import van muziekwinkel Oostendorp, op maat gemaakt. De koffer houdt het midden tussen een flightcase en een softcase: zo sterk dat je er bij wijze van spreken op kunt staan zonder het keyboard te beschadigen, maar stukken lichter dan een klassieke houten flightcase. Buitenkant zwart, binnenkant blauw gevoerd (zie foto om een indruk te krijgen, foto van internet, foto van mijn exemplaar volgt).
Prijs 75 euro. De koffer is ook te gebruik voor een A30/ A33 of een ander klavier dat toevallig dezelfde afmetingen heeft : )

Attachments

• koffer blauw.jpg
    koffer blauw.jpg
    41,6 KB · Bekeken: 136
foto Roland A37

foto Roland A37

kick aub

Attachments

• Roland A37.jpg
    Roland A37.jpg
    24,6 KB · Bekeken: 122
Kick aub ... een van de fijner spelende masterkeybourds, 2x midi out, makkelijk programmeerbaar ... Nu is hier nog ....

Kick aub .... hele fijna masterkeyboard met een prachtige koffer. De koffer is evt ook los te koop (en past ook een A30/33)

Kick aub

Zowel de (f)lightcase als de A37 (zeer fijn spelend klavier) zijn er nog, doe een redelijk bod en ze zijn voor u, ik wil ervan af

Kick a.u.b

Koffer kan ook los gekocht worden, als je al een a33 of a37 hebt bv ... : )

Last edited by a moderator:
Kick a.u.b. Wel wat belangstelling maar nog geen definitieve deal. Zowel de flightcase (erg mooi) als de A37 zijn dus nog te koop. Als set of los...

kick a.u.b. .... prachtige keyboard koffer en fijn spelend masterkeyboard ... bijna verkocht en toch koper weer niet op komen dagen ... dus ze zijn er nog ... !!

Kick a.u.b.

De A37 is inmiddels verkocht.
Moderator kunt u de titel aanpassen in "Lichtgewicht flightcase voor Roland A37 Roland A33"... ?
Dank!

Kick a.u.b. ... alleen nog de op maat gemaakte koffer voor Roland 76-keys masterkeyboard zoals A-37 of A-33

De koffer is er nog ... prijs 70 euro
Mooiere koffer voor 76-key Roland A37/ A33 ... moeilijk te vinden, op maat gemaakt, zeer netjes

Back