Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
thanks man was aan het twijfelen over de vocals, mischien maar gewoon eruit latenIk vind de vocal niet zo erg chill. Hij past ook niet overal even lekker bij die brede string en staat nogal naar achteren in de mix. De baslijn trekt zich ook niet zoveel aan van de akkoordprogressie. Ik zou de harmonische kant van het nummer nog wat meer uitwerken.
De glitchy drums in het breakje zijn vet.
Ik vind de vocals wel vet...en ik zou ze daarom ook meer benadrukken dan de strings.
Ik hou op zich van een wat warmere mix. Niet alles hoeft voor mij altijd even hard te zijn in een mix.
Wat ik zou doen is de strings zachter, warmer meer op de achtergrond. Spelen met de vocals. Dubbelen zodat ze breder klinken.
Het laatste stuk hoeft voor mij niet...maar wie ben ik om over jouw creative vrijheid to oordelen. ;-)
Op zich een leuke track hoor.
Robin.
het laatste stuk vindt ik juist vet 
.Het eerste dat mij opvalt is de vocal in combinatie met de bass. Die gaan niet samen, staan in verschillende toonsoorten. Daarnaast vind ik de vocal veel te zacht ten opzichte van de rest van de track, ook iets aan de droge kant. Strings is al wat over gezegd, die mogen van mij ook wel wat warmer en dieper.
De overgang na de break naar 6/8 vind ik echt te gek! Heel goed gedaan. Dat stuk zou je nog een minuutje langer kunnen maken om het wat meer relevantie te geven. Nu is het nog een beetje een nageboorte, terwijl ik liever een tweeling zou zien.
Als je de sporen wat beter op elkaar afstemt, duidelijke keuzes maakt voor wat betreft de lead in je track, de bassline in orde maakt en de vocals goed in de mix zet, heb je gewoon een goede en originele track!

thanks manHet "oohoohaahhaa" zang gedeelte staat naar mijn smaak te hard en duurt te lang. Rest is ok, gelijk even op je wolken gezapt. Vindt "Runner" wel een vette track ook.