EDP Wasp

DigiLoog

Ouwe rot
Op Marktplaats voor de liefhebber een zeldzame Electronic Dream Plant model Wasp voor 1000 euro.
Van dezelfde ontwerper (Chris Hugget) als de Oxford OSCar.

is toch duur, wat was de originele prijs vroeger? herinner me dat het toch een soort budget ding was...

Die Wasp was ooit 199 GBP nieuw.

Maar het is wel een rete vet apparaatje. :-)

Nooit budget, altijd redelijk zeldzaam. Unieke synth met fantastisch filter, en wat merkwaardige extra's zoals bv envelope repeaters.

Redelijk wat bekende engelse klappers mee gemaakt ook, Hot on the heels of love, Sweet dreams, Warm leatherette...

Zo zijn ze dus ook te vinden, de versie gemaakt voor de EDP-medewerkers zelf, met oa echte toetsen, audio in en een osc-mixer. Ding is dieper dan een Mono/poly :)

Attachments

• IMG_5980.jpg
    IMG_5980.jpg
    87,8 KB · Bekeken: 96
Ja de Wasp special, vooral uiterlijk erg fraai. Maar het mist de inhoudelijke extra's tov mn Deluxe :p

Zal voor de volgende foto's eens opruimen achter de synths, kerstballen en een gourmet-set, schaamteloos...

Als ik moest kiezen tussen Wasp of OSCar zou ik ook voor een Wasp gaan. Geluid is net een tikkeltje grauwer en vuiler dan de OSCar.

Zo zijn ze dus ook te vinden, de versie gemaakt voor de EDP-medewerkers zelf, met oa echte toetsen, audio in en een osc-mixer. Ding is dieper dan een Mono/poly :)

Ik vind het dus echt een zeer relaxde synth die Wasp Deluxe. :D

attachment.php

Nou ja, relaxed, als je het filter opentrekt is het best Ben Saunders qua vol derin

Waarom heeft iemand 5 Wasp's vraag ik me af.

2 oke, 3 ja prima, 4 volkomen logisch, maar 5 ? :D

hehe...ik kan me er iets bij voorstellen...
Liefhebberij denk ik dan maar zo.
Ik heb 5 space echo's.

Logisch? Nah
Nodig? nah
leuk? JAH!

Back