Krakende toetsen op de Sub Phatty

Jaspersplace

Stamgast
Ik ben heel blij met m'n (2e hands, zonder garantie) Sub Phatty, maar een paar toeten kraken wat als ik ze indruk. Ze gaan een klein beetje stroever dan de andere. Alsof er een drupje olie op moet of iets dergelijks, maar ik heb verder geen idee of dit kan en of ik dit eventueel zelf kan doen.

Komt iemand dit bekend voor?

Mijne had dat ook. Sub 37 lijkt beter te zijn gemaakt. Gewoon negeren, vrees ik

Dat was mijn ex Sub Phatty :), die toetsen kraakte inderdaad wat maar die van mijn sub37 deden dat in het begin ook een beetje. Ik had wel het idee dat de knoppen van de Sub Phatty wat meer solide aanvoelde dan die van de Sub37. Maar ik heb ze niet tegelijk gehad dus zeker weten doe ik dat niet.

Haha, klopt Acidfever, voor de rest gaat ie lekker hoor, zeker geen spijt van. :okdan:

Maar er is dus niks aan te doen?

Ik heb geen idee, ik heb me er nooit aan gestoord en er dus ook nooit iets aan proberen te veranderen.
Al op het phatty subforum gekeken van het Moog forum? Wellicht heeft iemand een soortgelijke vraag gehad?

Zo te lezen hoort het een beetje bij de Sub Phatty, veel meer mensen hebben het. Ik ga hem in elk geval niet open halen, zo erg is het ook weer niet. Gewoon het volume wat harder zetten ;-)

Back