Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Je zou hier de loop kunnen "uitbreiden" (makkelijk tot 7+ minuten zelfs!) en elementen hier en daar in-en-out doen.
Ik las eerst je reacties bij andere tracks en daar stond ' lekker!' en toen kwam ik bij mijn eigen topic en toen werd ik weer aan het werk gezet! :-P Zelf dacht ik dat deze elementen aanwezig waren, maar misschien nog niet voldoende..Werk het eens uit met een aanloop, opbouw, break, climax etc. etc.
1) Zelf heb ik soms 't gevoel dan ik in 2 minuten wel klaar ben en de track langer maken, het ook langdradiger kan maken. Maar ik zal 'ns kijken wat ik kan doen.
2) Wel is het verschuiven binnen m'n trackje weer een tijdrovend klusje.... :-S
1) Als je alle partijen tegelijkertijd laat lopen is het wel zo. Vandaar dat de feedback van Stupide goed onderbouwd is.
2) Het is eenmaal zo. Een verhaal heeft verschillende momenten en het gaat zeker niet in één keer lukken. Dus zie elke stap van de productie als een mini-verhaal en ga verder door tot het uitwerken van een compleet nummer.
Zolang je niet bij de titel een gay pakkende misleidende uitspraak moet plaatsen om aandacht te krijgen
Ok, er zit nu een intro van een paar seconden in! Dat is wel weer even genoeg gepruts voor vandaag.. :-)
https://soundcloud.com/scepticist/under-construction-just-a-loop-78

Niet vervelend bedoeld, maar beter even vast- of doorbijten in een track dan halffabrikaten afleveren, naar mijn bescheiden mening.
1) Waarom je zo druk maken om die likes?
Nou, van mijn vrienden moet ik 't niet hebben... Dus ben ik blij met iedereen die mij op internet liked of volgt.. :-)
2) Misschien krijg je met een aangepaste versie wel veel meer likes.
Nou het is meestal zo dat de eindversie veel minder aandacht krijgt...
3) Fijn weekend!