• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Yamaha MT8X & Alesis Microverb III

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

sjeff

Ouwe rot
Te koop aangeboden:

Yamaha MT8X, 90 euro
Toffe 8 sporen cassette recorder, cassette gedeelte en mengpaneel werken goed.
Alleen de 'record' knop wil nog wel eens een beetje haperen (3 uit 10), makkelijk te verhelpen voor de handige onder ons wanneer dit echt vervelend voor je is. (ik heb het nooit als probleem ervaren). Ook optisch is het apparaat nog in goede staat, heeft altijd binnen gestaan in rookvrije omgeving. Ben de 2e eigenaar geweest.

Incl: originele handleiding en voeding

KRK RP5 G2 set, 200 euro
Wie kent ze niet.. Perfect werkend setje KRK monitors voor degene die ze wil hebben.

Incl: voeding en de originele dozen

Korg Nanokontrol 2 wit, 30 euro
Half jaar oud, denk dat ik dit maar 10x heb gebruikt.

Incl: USB kabel, doos en handleiding etc.

Zoom Rhythmtrak RT-223, 75 euro
Miskoop vanuit mijn kant, had gedacht het vaker te gebruiken. Helaas niet het geval.
Toffe drumcomputer met een hoop goede sounds die werkt op batterijen! Werkt perfect en ook optisch nog in goede staat.

Incl: Handleiding en evt. batterijen.

Alles kan in principe verzonden worden, maar voor de KRK's en MT8X heb ik liever dat deze worden opgehaald ivm gewicht en grootte. (omgeving Tilburg)

Last edited by a moderator:
Aantal foto's:

QHYfKCOm.jpg
uS0BIKvm.jpg
4KyRnRlm.jpg

PkpyvbLm.jpg
0afPqvwm.jpg
UZnMCfGm.jpg

dVDHCCom.jpg

HvJw0wom.jpg
A0ZbaQ9m.jpg

Kick.. Alles nog beschikbaar!

Yamaha MT8X, 90 euro
KRK RP5 G2 set, 190 euro
Korg Nanokontrol 2 wit, 25 euro
Zoom Rhythmtrak RT-223, 70 euro

Update:

Yamaha MT8X, 85 euro
Korg Nanokontrol 2 wit, 20 euro
Zoom Rhythmtrak RT-223, 70 euro

KRK's zijn inmiddels verkocht :okdan:

Zoom & nano kontrol zijn weg! :verkoght:

Yamaha MT8X, 85 euro
Alesis Microverb III, 65 euro

Kick!

Mods kan de titel veranderd worden naar: Te koop: Yamaha MT8X & Alesis Microverb III

Ah toppie!

Nog steeds beschikbaar
Yamaha MT8X, 80 euro
Alesis Microverb III, 60 euro

Wie o wie maakt me los van deze 8 track cassette recorder van yamaha en dit mooie galm/fx bakkie van alesis!!

Alesis is verkocht.
MT8X is in slechtere staat dan gedacht, blijft dus hier.

Kan dicht!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back