sjeff
Ouwe rot
Te koop aangeboden:
Yamaha MT8X, 90 euro
Toffe 8 sporen cassette recorder, cassette gedeelte en mengpaneel werken goed.
Alleen de 'record' knop wil nog wel eens een beetje haperen (3 uit 10), makkelijk te verhelpen voor de handige onder ons wanneer dit echt vervelend voor je is. (ik heb het nooit als probleem ervaren). Ook optisch is het apparaat nog in goede staat, heeft altijd binnen gestaan in rookvrije omgeving. Ben de 2e eigenaar geweest.
Incl: originele handleiding en voeding
KRK RP5 G2 set, 200 euro
Wie kent ze niet.. Perfect werkend setje KRK monitors voor degene die ze wil hebben.
Incl: voeding en de originele dozen
Korg Nanokontrol 2 wit, 30 euro
Half jaar oud, denk dat ik dit maar 10x heb gebruikt.
Incl: USB kabel, doos en handleiding etc.
Zoom Rhythmtrak RT-223, 75 euro
Miskoop vanuit mijn kant, had gedacht het vaker te gebruiken. Helaas niet het geval.
Toffe drumcomputer met een hoop goede sounds die werkt op batterijen! Werkt perfect en ook optisch nog in goede staat.
Incl: Handleiding en evt. batterijen.
Alles kan in principe verzonden worden, maar voor de KRK's en MT8X heb ik liever dat deze worden opgehaald ivm gewicht en grootte. (omgeving Tilburg)
Yamaha MT8X, 90 euro
Toffe 8 sporen cassette recorder, cassette gedeelte en mengpaneel werken goed.
Alleen de 'record' knop wil nog wel eens een beetje haperen (3 uit 10), makkelijk te verhelpen voor de handige onder ons wanneer dit echt vervelend voor je is. (ik heb het nooit als probleem ervaren). Ook optisch is het apparaat nog in goede staat, heeft altijd binnen gestaan in rookvrije omgeving. Ben de 2e eigenaar geweest.
Incl: originele handleiding en voeding
KRK RP5 G2 set, 200 euro
Wie kent ze niet.. Perfect werkend setje KRK monitors voor degene die ze wil hebben.
Incl: voeding en de originele dozen
Korg Nanokontrol 2 wit, 30 euro
Half jaar oud, denk dat ik dit maar 10x heb gebruikt.
Incl: USB kabel, doos en handleiding etc.
Zoom Rhythmtrak RT-223, 75 euro
Miskoop vanuit mijn kant, had gedacht het vaker te gebruiken. Helaas niet het geval.
Toffe drumcomputer met een hoop goede sounds die werkt op batterijen! Werkt perfect en ook optisch nog in goede staat.
Incl: Handleiding en evt. batterijen.
Alles kan in principe verzonden worden, maar voor de KRK's en MT8X heb ik liever dat deze worden opgehaald ivm gewicht en grootte. (omgeving Tilburg)
Last edited by a moderator:

. Bij een volgende keer kun je trouwens gebruik maken van de report knop. Je verzoek komt dan centraal binnen en zo kunnen we meteen reageren.