Lovesong Ltd.

No offense, maar hebben we daar na twee jaar inmiddels geen overdosis van gehad? In je verdere plannen heb ik veel vertrouwen! Alleen besef ik ineens dat ik niet kan meestemmen als je voor Nederland meedoet. :erm:

Als ik in Nederland ben tenminste. En ik doe Conchita toch niet na!

Laatst gewijzigd:
Zijn er nog meer dans clubbers hier die dit nummer nog hebben gevolgd? Of is er hierbij alles al gezegd?

Ik mis de dansvloer heel erg, eerlijk gezegd. Daarom zet ik dit nummer wel eens af en toe als reminder. Zijn er ook andere mensen die het zo ervaren? Hieronder in mijn signature kun je hem alsnog beluisteren :)

Ik vind hem niet echt stereo klinken. Dat is een keuze "snap ik" de diepte van de bass is goed , zelf zou ik hem op een andere pitch zetten (ietsjes hoger) . althans gewoon proberen.

Ik vind hem niet echt stereo klinken. Dat is een keuze "snap ik" de diepte van de bass is goed , zelf zou ik hem op een andere pitch zetten (ietsjes hoger) . althans gewoon proberen.

Ik snap wat je bedoelt met "stereo". Wellicht komt het omdat ik de percussie-loop heb gebruik "as is" in de zin van de sound (heb er flinke edits gedaan). Ik denk dat als ik een ambient versie van dezelfde track zou maken dat ik wat breder kan "ontwerpen".

Ik vind het ook een fijne track, had hem al eerder gehoord maar nog niet gezegd :)
Anders dan het gebruikelijke is altijd goed vind ik :okdan:

Dankjewel voor je waardering!

Ik had het ook nog niet gezegd. Ik heb hem inmiddels al best vaak gehoord. Gisteren zat ie zelfs een tijdje in mijn hoofd! :P

Ben er heel erg blij dat het zo is! Ik heb maar een nummer gemaakt in zo'n stijl dus voor een mini-albom zou ik nog minstens twee meer kunnen maken, ik kijk het even wanneer ik weer inspiratie krijg, de tools heb ik tenminste (gelukkig) wel.

Nogmaals mijn dank is groot :halleluja

Best ok deze track. Jammer van de stem die niet mooi strak is van toonhoogte. Dus niet verlegen zijn autotune te gebruiken. Daarvoor dient zo iets... ;)

Autotune helpt alleen wanneer de zanger of zangeres toch een juiste techniek gebruikt om de klank - timbre die hij of zij wil hebben goed krijgt en er kleine correcties moeten worden aangepast en de opname van origine goed is. Alle plugins voegen artifacts en harmonics waardoor de klank net anders wordt. Ik hoor liever bij stem opnames iemand die spreekt of zingt en moet goed redelijk klinken dan een artificieel gimmick (en in dit geval zijn er al gimmicks genoeg, met autotune erbij maken we het feest compleet).

Maar omdat ik toch benieuwd ben naar hoe het zou klinken met, zal ik het proberen en kijken of het werkt. Dus bedankt voor je feedback! :)

Begrijp me niet verkeerd, ik wil ook graag beter worden :)
Daarvoor train ik regelmatig en ik ben er van bewust dat ik off key zing. Soms kan het goed werken en soms niet maar wanneer het niet werk post ik niets online :D

Back