Geen idee (writers block)

Dikke prima, hoor!
Doet me denken aan N.Y.X. - Amor-Fati met wat Biosphere peper en een The Orb sausje.

:D Deze kon ik (nog) niet en zag dat het van het ESP label afkomstig was (Paradise 3001, The R, Format, Nighttripper, * Orlando Voorn, OSP * Dano, Mindscape, Ghetto brothers en Nico (RIP)
Ga bij deze even je tegel inlijsten :D (biosphere en Orb) meenemend :W
Top :halleluja

Heb je track nog niet beluisterd (want op het werk), maar voor stom geneuzel ben ik altijd in de markt, dus bij deze:

Wat een lekker waarderende feedback, net coaching cursus gehad ? :dubbel:}:|:dubbel:

Stom geneuzel mits het stom geneuzel is natuurlijk :D

Ssssssssstt (niet verder vertellen) :engel: * coaching cursussen voor beginners zijn :koffie:

Hey Steve, terug uit Budapest en geen paprika vergiftiging opgelopen :W
Ga zo even je mail lezen 8)

Zat al te denken aan een techno versie (of iets in die geest) want dat is alweer een tijdje geleden dat ik mij daar aan gewaagd heb/had :D
*al stiekem een klein beetje bezig was :engel:

Trag ook veur Technische muzak, Boze R ook zo te zien.... ziet er naar uit dat ik "tzt" een T mix mot deponeren :) Thanks guys (nog wel even met andere dingen bezig ben)

Heel vet gedaan deze track. Writer's block? Lul niet man! ;)
Mooi zoals die beat erin komt, weer afbouwt en dan weer losbarst. Als ik er dan toch iets over zou moeten zeggen, is het dat de tweede helft wat lang is voor mijn smaak. De suggestie om de ambientstukken eruit te halen sluit ik me dus totaal niet bij aan; ik denk dat het nummer dan eentonig zou kunnen worden (maar ligt eraan hoe je dat opvangt natuurlijk).

Hey Scrape, dank je voor je input.

IMO :) Ben het gedeeltelijk met je eens, zal hier en daar wat veranderingen moeten doen, hoor ook aan aantal foutjes in de compositie en het writers block ging met name over het laatste gedeelte (dus kop/spijker voor jou) :)
Dit zou/ga ik dus aanpassen (maar toen liep ik vast) wat de titel al aangaf.

Een techno edit (zonder Ambient) is weer een ander verhaal (gelukkig)
Ik ben wel blij dat ik mentaal/technisch de mogelijkheid heb om vage bouwsels te bouwen en ik denk dan ook niet in het componeren van een liedje maar meer het vertellen van een verhaal (zoals wel vaker) een iets andere insteek en ik met eerlijk bekennen dat ik meer moeite heb met het maken van een 4/4 track :)

Ik benk ook dat (dark) ambient/vage abstracte dingen mij meer liggen en hier ook zeker niet ontevreden mee ben. :kroon:

dikke track man. Doet niet onder voor tommyfourseven of speedy j

Wel bekend was/is met Jochem Paap :okdan: T47 moest ik even opzoeken om eerlijk te zijn.
Zitten idd wat gelijkenissen in zijn producties (ook qua wat ik vroeger draaide in mijn techno periode) ref naar zijn draai sets :dj:

Neem dit dan maar als een compliment :D

Ik zou het leuk vinden om nog wat meer ambient/drone stukjes tussen de techno te hebben, maar da's mijn smaak Wel leuke track, ook het mixen van de stijlen die normaal nooit gemixt worden. Ben zelf toevallig met een drone/ambient/triphop/poezie track bezig.

Sample Goldfrapp/Stranger is ook wel leuk er tussendoor.

Eerst doorheen geskipped, toen dacht oeh dit is wel mooi, en heb ik voor de gelegenheid mijn MDR-CD2000 weer eens op mijn hoofd gezet, deze track leent zich uitstekend voor hoofdtelefoon luisteren met al die details.

Geschreven tijdens luisteren:

Ik vind het jammer dat de hihat er de hele tijd doorheen zit, zo hard ook! Misschien harder en zachter op bepaalde momenten ipv. de hele tijd even hard?

Ah hij's weg. Doet me nu denken aan the Orb, Toxygene (een van m'n vavs aller tijden).

De on-opgebouwde manier waarop die beat er nu in komt vind ik helemaal te gek.

Vette geluiden ook nu weer.

Rond 7:00, De beat duurt me nu iets te lang zonder veranderingen.

Gave track. Hele mooie geluiden. Hoeze writers block...(edit: ik zie dat ik de derde ben die dat zegt) ik ben blij dat ik besloot er de volle tien minuten voor de gaan zitten. Vaak heb ik er het geduld niet voor.

Hey dank je wel Fading :okdan:

Skies :)

"Writers block" ging met name (primair) over het laatste gedeelte (heb ik volgens mij al ergens in de comments laten vallen) :) verder waren er een aantal (minieme) dingetjes waar ik zelf moeite mee had.

Effecten op de hats zouden idd wat meer golvend kunnen zijn (in overweging neem) :okdan:
Track dus als zodanig niet klaar is als in: "eh en nu?" :) vandaar ook mijn titel :)

Verder helemaal blij wordt van de Orb's en de volle luistertijd :okdan:

Thanks

Back