Stokjes

tragmadat

vioo eh 'l
En hierna hou ik op hoor!
https://soundcloud.com/gtavianen/sticks-and-trucage
8~

Nee joh! :okdan:

Attachments

• vooral.jpg
    vooral.jpg
    19,1 KB · Bekeken: 66
My chin moved to the beat in an uncontrollable manner.

Je bent lekker productief man. Trek die beats eruit en maak daar eens een track mee. Die vind ik namelijk heel erg lekker. Biepjes, blipjes en andere ondefinieerbare zaken ben ik geen groot fan van. Met die beat kun je iets heel funkies maken. Zal ik nog een keer het woord lekker gebruiken?

Lekker experimenteel.. vooral die subtiele speelse timing dingetjes vond ik gaaf.. al volgde ik het rond 2:30 even niet meer.. maar dat kan ook aan mij liggen :D

Lekkere stokjes toch wel :mega:

Trek die beats eruit en maak daar eens een track mee. Die vind ik namelijk heel erg lekker. Biepjes, blipjes en andere ondefinieerbare zaken ben ik geen groot fan van.

Haha je kan echt niet tegen bliepjes he! ;)
Toch vind ik het moeilijk bij deze track de grens te trekken tussen bliep en beat. Ik begrijp wel wat je bedoelt maar zonder bliepjes en dergelijke zaken blijft er weinig over. Tenzij ik dit alles vervang door funkende akkoordjes, geniale toetsberoersels en diepzielige keelklanken. En misschien heb je daar wel een punt.
:eureka:

Ik vind het ook wel swingend. Misschien ook wat funky clavinetjes erover gooien? En een dikke baslijn. De beats zijn alleszins geslaagd.

Back