• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Drum Trigger Converter

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

cangoeroes

Ouwe rot
2 x Phi Tech - Translator 2 - midi drum controller
6 x Velocity sensitive Drum triggers

Je kan op deze kastjes 6 triggers aansluiten, deze vertaald die dan naar een midi signaal... je kunt zo dus je eige electronische drumkitje in elkaar zetten. Je kunt ze ook nog doorlinken, de gevoeligheid is ook nog in te stellen als je ze openschroeft.

Ik heb één kastje conpleet met 6 triggers, het andere kastje is zonder triggers.

Zit ook nog een handleiding bij...

(adapter moet je er zelf nog bij kopen)

Voor de 2 translators en de 6 triggers dacht ik aan 180 euro's...

ook nog in de aanbieding een Roland-Line-Mixer M-160...

Attachments

• phi_tech.jpg
    phi_tech.jpg
    17,5 KB · Bekeken: 75
ik check even de manual...

bijna goed, met dip-switches kun je een aantal presets instellen:

bijv:

a - 36 - 38 - 48 - 45 -41 -49
b ...
c...

maar ook chromatisch:

C#2 D#2 F#2 G#2 A#2 b2
of
C2 d2 e2 f2 g2 a2

hoop dat dit een beetje duidelijk is..

er zit wel een midi-in op als je dat bedoeld, maar dat is om een midi signaal door te sturen naar de volgende translator, of een ander midi-app.

je gebruikt dit apperaat eigenlijk gewoon om iets te triggeren... je kunt zo'n trigger bijv. ergens op plakken en dan pikt die een signaal op en dat zet die om naar een midi-note.
Zijn gewoon drumpads eigenlijk, maar dan zonder pads, dus alleen de trigger.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back