drum machine gezocht

Status
Please reply by conversation.
yamaha ry30, die kan je ook volop editen, zelfs zo ver dat je alleen met dat ding kan dronen.

tr8 heb je voor 350 -2e hands - even vakantie werk doen en go?

Is toch niet wat die zoekt....808 en 909 geluiden en dan ook nog eens ze flexibel kwa config als een blok beton.....

Een oude MPC2000?

yamaha ry30, die kan je ook volop editen, zelfs zo ver dat je alleen met dat ding kan dronen.

ry30 is idd ook een aanrader, is op dit moment mn lievelings drum machine :luv:
mfb522 is ook super, zeker om mee te nemen, maar je moet wel alles checken, zeker ook de uitgangen.
ze zijn nou eenmaal niet zo robuust gebouwd.

Denk dat we toch eerst voor de beats gaan, zeker ook omdat we dan lekker in het park kunnen jammen! Dankjullie voor de reacties!

Denk dat we toch eerst voor de beats gaan, zeker ook omdat we dan lekker in het park kunnen jammen! Dankjullie voor de reacties!

Huh? :?

vergeet de Boss DR660 of 770 niet, goedkoop, makkelijke interface en heeeel veel drumpower (en ontworpen door Roger Linn ook nog)

vergeet de Boss DR660 of 770 niet, goedkoop, makkelijke interface en heeeel veel drumpower (en ontworpen door Roger Linn ook nog)

Ik las nog in dat "R is for Roland" boek dat die 660 je favo is en ook daarin gaf je aan dat Roger Linn er voor een gedeelte verantwoordelijk voor was. Zelf heb ik hem nog nooit gehad maar als ik hem nu bij de kringloop zie liggen neem ik hem toch maar een keer mee om te checken.

Status
Please reply by conversation.
Back