Roland D50

Status
Please reply by conversation.

JohnDoe36

Gedeactiveerd account
Zoek er één, heb jij er één? Wil je misschien ook ruilen?

Ik heb er éen, maar wil hem niet per se kwijt. Maar misschien helpt het als je zegt wat je wil ruilen?

Die was ik al tegen gekomen maar vond ik net iets te hoog geprijsd. Mijn gevoel zegt dat ie ook niet wil ruilen. :P

300€ te hoog ?? Kom nou. Dat is een normale prijs voor een gebuikt toestel. Ik heb mijn mint condition D50 verkocht voor 450€.

tijdje terug (half jaartje) nog eens naar gezocht.. toen was het aanbod legio voor 250 euro en nog minder zelfs.. lijkt me sterk dat ze ineens 20% gestegen zijn.. :)

sKeLeTvM is er van overtuigd dat de D50 de nieuwe goudmijn is. Hij blijft vinden dat ze meer dan 300 waard zijn. Maar ik zie ze constant te koop voor 250 en heb de mijne daar ook voor gekocht. Nee, niet mint. Who cares, 't is een ragbak.

https://www.synthforum.nl/forums/showthread.php?t=185191&highlight=D50

p://www.synthforum.nl/forums/showthread.php?t=188263&highlight=D50

Wat lig je nou te kwebbelen exel ? Standaardprijs is 300€. En ja je vind ze voor 250€, met alle mogelijke gebreken erbij. Kapotte aftertouch, joystick, afgebroken toetsen e.d. En voor mint zit de prijs tssn de 350-400.
Mijn exemplaar was nagelnieuw en had bovendien een flight en ROM+RAM kaart. Dus stop aub met onzinnige dingen te zeggen. En zeker met te beweren dat het een ragbak is. Is zo ongeveer de best klinkende digitale synth bedoel je. D50 wordt steeds meer gezocht en dat is niet zo maar...Mint exemplaren zijn bovendien steeds zeldzamer. De enige reden waarom ik heb verkocht is plaatsgebrek en het feit dat ik 3x JD990 heb staan en die zitten te dicht in de buurt van de D50.

Bericht door een moderator:
Ik zou eenieder willen verzoeken om slechts te reageren als TS er daadwerkelijk iets aan heeft. Wil je helpen? Prima. Weet je een leuke D50 voor minder dan 300 euro te koop? Prima. Meld het.

Maar snerende, sarcastische of betuttelende opmerkingen heeft echt helemaal niemand iets aan. Hier wordt niet om een mening gevraagd maar om een D50.

https://www.synthforum.nl/forums/showthread.php?t=185191&highlight=D50

p://www.synthforum.nl/forums/showthread.php?t=188263&highlight=D50

Wat lig je nou te kwebbelen exel ? Standaardprijs is 300€. En ja je vind ze voor 250€, met alle mogelijke gebreken erbij. Kapotte aftertouch, joystick, afgebroken toetsen e.d. En voor mint zit de prijs tssn de 350-400.

Mijn D50 is niet mint. De silk screening is op sommige plekken vervaagd of weggevallen. Het ding is duidelijk gebruikt, maar heeft geen kapotte toetsen, knoppen, of joystick.

Is €300 een slechte prijs? Neuh. Maar €250 is niet onrealistisch. Het gaat om een tweedehands massa-geproduceerd artikel dat ronddwaalt op een kleine markt. Prijsbepaling van dit soort artikelen is nou eenmaal chaotisch, het beste bewijs dat iemand heeft om een gevoel te krijgen van de marktprijs zal altijd anecdotisch zijn.

Bericht door een moderator:
Ik heb nu off-topic posts verwijderd. Hierboven heb ik het verzoek gedaan om alleen te posten als TS er iets aan heeft. Dus nogmaals: reageer alleen als je een D50 voor een leuk prijsje wilt aanbieden en doe de rest even per PB.

Status
Please reply by conversation.
Back