Stel je eens voorrrrr

P.J. van Hout

Ingeburgerd
Hoi leuk dat ik ook op het forum mag rondsneupen.
ik ben hobbyist, geen muzikant, maar af en toe vind ik het leuk om aan knoppen van synths te draaien,
en er eens op te drukken.
Synth ervaring: veel muziek luisteren,
een Yamaha SY55 gehad, heb nu een Yamaha CS1X, die te koop is, :P
omdat er een CS6X aankomt.... :okdan:

ik zoek daarom nog een PLG150 AN bordje, om er in te stoppen,
of een AN200, omdaar een bordje uit te halen...

Verder rommel ik wat met softsynths, Fruityloops, sequenzers etc..

groet, Peter....

Bericht door een moderator:
Beste Peter,

Namens het gehele moderator team heet ik je van harte welkom op hèt Nederlandstalige Synthforum. Leuk dat je erbij bent.

attachment.php

Kijk rond, lees mee, stel vragen of beantwoord ze, deel je mening, koop of verkoop je gear en vergeet vooral niet om af en toe je eigen brouwsels te posten. Als je vragen hebt over de werking van het forum, kun je hier al veel antwoorden terugvinden. En natuurlijk kun je de leden van het moderator team altijd rechtstreeks benaderen door een persoonlijk bericht (PB) te sturen, mocht je er niet uitkomen. We zijn herkenbaar aan de vetgedrukte gebruikersnamen.

Overigens kun je je zoektocht naar je bordje beter even in de marktplaats sectie plaatsen. Zoals je misschien inmiddels weet na ruim 4 jaar lidmaatschap is dat een erg druk bezocht deel van het Synthforum.

https://www.synthforum.nl/forums/forumdisplay.php?f=54

Heel veel plezier hier!

Doc

Attachments

• welkom20.jpg
    welkom20.jpg
    37,9 KB · Bekeken: 75
Laatst gewijzigd:
leuke synth die yamaha cs1x om 2e hands te kopen, ik zit steeds te twijfelen om er een te kopen voor een leuk prijsje, maar ik denk dat het niets toevoegt aan wat ik nu heb, ik denk dat ik door blijf sparen voor een echte moog, sub37 ;-)

Back