• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

midiverb 4 spotgoed

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

justin

Shauna
Midiverb4 in perfecte staat,alleen het display licht doet het blijkbaar niet,heb hem zo gekocht hier op het forum.

Voor 79euro mag ie weg:{ .

Groeten.

Re: midiverb 4 spotgoed

Origineel geplaatst door justin
Midiverb4 in perfecte staat,alleen het display licht doet het blijkbaar niet,heb hem zo gekocht hier op het forum.

Voor 79euro mag ie weg:{ .

Groeten.

wow! da's precies 1 euro goedkoper dan diegene die je een paar dagen geleden in deze thread aanbood
en hij heeft ook nog precies hetzelfde defect!
:D

dacht dat ie was weggehaald,niet dus.

Maar voor jouw maak ik vandaag de eerste thread bezoeker aanbieding,Jij jongeman kan deze midiverb bemachtigen voor de mooie prijs van 78 kleine euro muntjes,of cyan-circle ga jij liever verder voor de droogtrommel.

Het is prijzenslag! mensen 78kleine euro muntjes voor de midiverb! die krijg je voor dat geld niet op de markt.Dus kijk even mensen of je ergens nog 78 eurkes vandaan kunt halen.

Maak me los,wie.

75 euro en ik koop hem :okdan:

Justin - email me is ff op en acount dat mails kan ontvangen- de prijs is ok voor mij - maar dan kunnen we verder afspreken

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back