Iconnect midi gebruikers?

yanis

Stamgast
Hallo, is er iemand die ervaring heeft met de iconnect midi2+ die me kan zeggen of dit bakje ook gewoon usb midi naar 5-pin midi omzet?

En kan ik dan ook simultaan maar onafhankelijk hier van nog een synth aansturen met mijn ipad?

Hallo, is er iemand die ervaring heeft met de iconnect midi2+ die me kan zeggen of dit bakje ook gewoon usb midi naar 5-pin midi omzet?

En kan ik dan ook simultaan maar onafhankelijk hier van nog een synth aansturen met mijn ipad?
Geen ervaring maar ... handleiding blz. 20 :
iConnectMIDI2+ MIDI
The iConnectMIDI2+ has four physical sets of I/O jacks (two bidirectional USB Device Jacks
plus two pairs of standard MIDI 5-pin DIN I/Os). Inside the unit each MIDI DIN pair has its
own 16-channel MIDI Port, and each USB Device Jack has its own set of four 16-channel
MIDI Ports.
Any Port associated with one jack may be routed to any or all of the Ports in another jack’s
set in the iCon?g software. To be more precise, each possible Port routing is either enabled
or disabled in the grid in the iCon?g software’s Port Routing screen discussed below
Dus blijkbaar 4 onafhankelijk te patchen poorten...

Mooi bakje trouwens.

Ja dat had ik ook gelezen in manual. Maar nu, na hem gekocht te hebben, blijkt dit toch niet te kunnen. Enkel met de icm4+ gaat dit, die heeft een 'host' USB poort. De icm2+ heeft enkel 2 USB b type connectors waarop dus geen controller kan aansluiten (zonder computer). :(

Back