Dag forummers,
Ik heb weinig muzikale aspiraties - behalve ooit net zo rijk worden als Afrojack - en af en toe maak ik eens een trackje af. Naar mijn maatstaven zijn dit geniale tracks (uiteraard
), maar ze staan nu maar op mijn harde schijf of op Soundcloud waar bijna niemand ze hoort.
Daarom mijn vraag aan jullie: wat is jullie super-geheime-met-niemand-gedeelde-ultra-doeltreffende-strategie om wel gehoord te worden door de juiste mensen? Soundcloud- of Facebook-groepjes volgen? Toch demo's sturen? Iets anders? Ik ben benieuwd!
Ik heb weinig muzikale aspiraties - behalve ooit net zo rijk worden als Afrojack - en af en toe maak ik eens een trackje af. Naar mijn maatstaven zijn dit geniale tracks (uiteraard
), maar ze staan nu maar op mijn harde schijf of op Soundcloud waar bijna niemand ze hoort. Daarom mijn vraag aan jullie: wat is jullie super-geheime-met-niemand-gedeelde-ultra-doeltreffende-strategie om wel gehoord te worden door de juiste mensen? Soundcloud- of Facebook-groepjes volgen? Toch demo's sturen? Iets anders? Ik ben benieuwd!

Het is toch stimulerender als je reacties krijgt op je muziek.