Intelijel USB ISP

Fourier - dat lijkt wel precies op de ervaring die ik ook had met de Metropolis update.
Het schijnt ook te maken te kunnen hebben met het moment van inschakelen en het uitvoeren van de update... maar het blijft vaag (en schrikken!).
Gelukkig toch goed afgelopen.

Het aangaan van de module heeft te maken met de (gele) jumper op de USBtinyISP. Daarmee wordt de module van +12 volt voorzien via de ISP connector.
Omdat ik ook niet helemaal zeker wist of dat wel wenselijk was in combinatie met (normale) Eurorack voeding heb ik die jumper er nu zelf maar afgehaald.

Het aangaan van de module heeft te maken met de (gele) jumper op de USBtinyISP. Daarmee wordt de module van +12 volt voorzien via de ISP connector.
Omdat ik ook niet helemaal zeker wist of dat wel wenselijk was in combinatie met (normale) Eurorack voeding heb ik die jumper er nu zelf maar afgehaald.

Goede tip. Die ga ik er ook maar afhalen. Alhoewel alles nu wel geupdate is. Ook maar ff de kabel markeren met een rode stift want dat was ook wel ff een dingetje. :okdan:

Back